Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu
Książka
  • Wydawnictwo: Śląsk
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 35,00 PLN
Nasza cena: 32,20 PLN
Oszczędzasz 7%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

W książce przedstawiono analizę dziesięciu teorii średniego zasięgu funkcjonujących w teorii komunikowania masowego. Są to teorie ograniczone obszarowo i znaczeniowo oraz jednocześnie weryfikowalne empirycznie. Głównym twórcą paradygmatu był Robert K. Merton, który doprowadził do zmniejszenia przepaści między światem wielkich teorii społecznych a światem mikroskopowej obserwacji zjawisk komunikacyjnych uprawianej przez Paula F. Lazarsfelda czy Carla I. Hovlanda. Głównym celem Autora jest syntetyczne przedstawienie wiedzy w tym obszarze. Każdą z teorii omówiono w pewnym porządku logicznym, wskazuje się na jej rozwój historyczny, założenia teoretyczne, metody badawcze, najważniejsze rezultaty empiryczne oraz związki z innymi koncepcjami pokrewnymi. Wspólną ich cechą jest to, że dotyczą funkcjonowania jednostki i społeczeństwa w świecie coraz bardziej inwazyjnych mediów masowych. Praca ma charakter, oprócz naukowego, akademicko-dydaktyczny.


Szczegóły: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

Tytuł: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów
Podtytuł: Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu
Autor: Michalczyk Stanisław
Wydawnictwo: Śląsk
ISBN: 9788360781746
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 303
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów
Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu

  • Wydawnictwo: Śląsk
  • Oprawa: Miękka

W książce przedstawiono analizę dziesięciu teorii średniego zasięgu funkcjonujących w teorii komunikowania masowego. Są to teorie ograniczone obszarowo i znaczeniowo oraz jednocześnie weryfikowalne empirycznie. Głównym twórcą paradygmatu był Robert K. Merton, który doprowadził do zmniejszenia przepaści między światem wielkich teorii społecznych a światem mikroskopowej obserwacji zjawisk komunikacyjnych uprawianej przez Paula F. Lazarsfelda czy Carla I. Hovlanda. Głównym celem Autora jest syntetyczne przedstawienie wiedzy w tym obszarze. Każdą z teorii omówiono w pewnym porządku logicznym, wskazuje się na jej rozwój historyczny, założenia teoretyczne, metody badawcze, najważniejsze rezultaty empiryczne oraz związki z innymi koncepcjami pokrewnymi. Wspólną ich cechą jest to, że dotyczą funkcjonowania jednostki i społeczeństwa w świecie coraz bardziej inwazyjnych mediów masowych. Praca ma charakter, oprócz naukowego, akademicko-dydaktyczny.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 35,00 PLN
Nasza cena 32,20 PLN
Oszczędzasz 7%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

Tytuł: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów
Podtytuł: Klasyczne i współczesne idee w teoriach średniego zasięgu
Autor: Michalczyk Stanisław
Wydawnictwo: Śląsk
ISBN: 9788360781746
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 303
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.472 kg


Recenzje: Jednostka i społeczeństwo w świecie mediów - Michalczyk Stanisław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×