loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.72 Pozostałe Helion
-63%

Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu

Ries Laura

,

Ries Al.

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
14,72 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,72 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej realizacji dobrze przemyślanej strategii. Wiele z takich strategii opiera się na pozycjonowaniu, czyli na przekazach werbalnych, ale słowo nie zawsze jest najlepszym nośnikiem przekazu marki. Często skuteczniej działa obraz, a jeszcze lepsza jest taka kombinacja słowa i obrazu, która obudzi nasze emocje.Podczas lektury tej książki zrozumiesz, a potem wdrożysz nowatorską koncepcję wizualnego młotka i werbalnego gwoździa. Dowiesz się, jak za pomocą młotka (poruszającego obrazu) przyciągnąć uwagę konsumenta i wbić mu w umysł gwóźdź (przekaz pozycjonujący). W ten sposób sprawisz, że przekaz marki zagnieździ się na dobre w mózgu odbiorcy. Jeśli odpowiednio wzmocnisz obraz werbalnym przekazem pozycjonującym, uda Ci się entuzjastycznie nastawić odbiorcę do Twojego produktu.Z tej książki dowiesz się: że obrazy i słowa są trochę jak młotki i gwoździe, jak wybrać najlepszy młotek, czyli stworzyć obraz wart zapamiętania, jak wykuć najlepszy gwóźdź, czyli zwrócić się przekonująco do odbiorcy, jaką rolę odgrywa właściwe opakowanie, jak pielęgnować i wykorzystać mit założyciela, jak używać wizerunku celebrytów i zwierząt , jak bogatym źródłem inspiracji jest historia.

Szczegóły

Tytuł
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Autor
Ries Laura , Ries Al.
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
14.1x20.5
Języki
polski
ISBN
9788328320710
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328320710

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,72 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-63%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,72 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu - Ries Laura, Ries Al.
Wizualny młotek Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
Ries Laura, Ries Al.
14,72 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
14,72 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO