loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
94.37 Książki Nieoczywiste
-21%

Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie

Keller Kevin Lane

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
94,37 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-21%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 94,37 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne ? nawet jeśli odniosły spektakularny sukces ? upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.***Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Szczegóły

Tytuł
Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor
Keller Kevin Lane
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
720
Format
30.3x21.4
Języki
polski
ISBN
9788363391133
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bruzi Hanna
Tłumacze
Adamczyk-Żylińska Marika
Tłumacze
Miśkiewicz Magdalena
Tytuł oryginału
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391133

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
94,37 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-21%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 94,37 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane
Strategiczne zarządzanie marką
Keller Kevin Lane
94,37 zł
119,00 zł
Przejdź do koszyka
94,37 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO