Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Książka
  • Wydawnictwo: Astrum
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 29,00 PLN
Nasza cena: 19,53 PLN
Oszczędzasz 32%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.


Szczegóły: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor: Smektała Tymon
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 14.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.186 kg


Recenzje: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Oprawa: Miękka

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Cena 29,00 PLN
Nasza cena 19,53 PLN
Oszczędzasz 32%
Wysyłka: 3 - 5 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

Tytuł: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy
Autor: Smektała Tymon
Wydawnictwo: Astrum
ISBN: 9788372779335
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 150
Format: 14.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.186 kg


Recenzje: Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy - Smektała Tymon

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×