Dziecko w mediach

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 54,60 PLN
Nasza cena: 49,14 PLN
Oszczędzasz 10%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Dziecko w mediach

Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem kształtującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak również stanowią ogromną siłę w kształtowaniu opinii, postaw i systemów wartości swych odbiorców, a w szczególności dzieci. Tym samym media są potężną instytucją socjalizującą i wychowującą młode pokolenie.
Publikacja przedstawia nie tylko analizy szeregu procesów związanych z odbiorem radia, telewizji, prasy, reklamy przez dzieci, ale też podejmuje próbę podania odpowiedzi na pytania o rolę i miejsce mediów w rozwoju dziecka, edukacji oraz przestrzeni publicznej.
W książce, co istotne, autorzy poruszają wiele zagadnień rzadko omawianych. Do nich można zaliczyć m.in. problemy seksualizacji dzieci, życia religijnego dziecięcych bohaterów filmów i seriali, specyfiki przekazu radiowego. Teksty są dostępne w przekazie także dla pedagogów, nauczycieli nie pracujących zawodowo na uczelniach. Mogą więc wzbogać jakość ich pracy wychowawczej i dydaktycznej.


Szczegóły: Dziecko w mediach

Tytuł: Dziecko w mediach
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
ISBN: 9788380170001
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 530
Format: 16.9x23.8
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.77 kg
Redakcja: Butkiewicz Magdalena, Gralczyk Aleksandra, Marcyński Krzysztof


Recenzje: Dziecko w mediach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Dziecko w mediach

Mass media pojawiły się w życiu najmłodszych w sposób naturalny, stając się ważnym elementem kształtującym ich percepcję i światopogląd. Są źródłem bieżących wiadomości, dostarczają wiedzy i rozrywki, jak również stanowią ogromną siłę w kształtowaniu opinii, postaw i systemów wartości swych odbiorców, a w szczególności dzieci. Tym samym media są potężną instytucją socjalizującą i wychowującą młode pokolenie. Publikacja przedstawia nie tylko analizy szeregu procesów związanych z odbiorem radia, telewizji, prasy, reklamy przez dzieci, ale też podejmuje próbę podania odpowiedzi na pytania o rolę i miejsce mediów w rozwoju dziecka, edukacji oraz przestrzeni publicznej. W książce, co istotne, autorzy poruszają wiele zagadnień rzadko omawianych. Do nich można zaliczyć m.in. problemy seksualizacji dzieci, życia religijnego dziecięcych bohaterów filmów i seriali, specyfiki przekazu radiowego. Teksty są dostępne w przekazie także dla pedagogów, nauczycieli nie pracujących zawodowo na uczelniach. Mogą więc wzbogać jakość ich pracy wychowawczej i dydaktycznej.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 54,60 PLN
Nasza cena 49,14 PLN
Oszczędzasz 10%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Dziecko w mediach

Tytuł: Dziecko w mediach
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
ISBN: 9788380170001
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 530
Format: 16.9x23.8
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.77 kg
Redakcja: Butkiewicz Magdalena, Gralczyk Aleksandra, Marcyński Krzysztof


Recenzje: Dziecko w mediach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×