loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51.45 Książki Nieoczywiste
-13%

Mity marketingowe
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
51,45 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,51 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych. Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. ?Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało?? ?? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.Wychodząc z powyższych założeń, autor ? ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej ? przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości. Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:? istoty marketingu,? komunikacji marketingowej,? zarządzania marką,? strategii marketingowych,? tworzenia relacji z nabywcami,? kariery w marketingu.Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

Szczegóły

Tytuł
Mity marketingowe
Podtytuł
Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń
Wydawnictwo
Wydanie
3
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
316
Format
20.4x14.3
Języki
polski
ISBN
9788363391041
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391041

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,45 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 46,51 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Mity marketingowe - Pogorzelski Jacek
Mity marketingowe
Pogorzelski Jacek
51,45 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
51,45 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO