Kroko-loko Wiek: 6+

Gra
  • Producent: Rebel
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 44,94 PLN
Nasza cena: 38,06 PLN
Oszczędzasz 15%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Kroko-loko - Roberto Fraga

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa! Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart. Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy: takiego, który wskazuje poza planszę; pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla); pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry). Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!

UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)

Zawartość pudełka:

- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań),

- 4 karty hipopotamów,

- 10 kart kryteriów,

- instrukcja.

Liczba graczy: 2 - 5

Wiek: 6+

Czas gry: około 15 minut


Szczegóły: Kroko-loko - Roberto Fraga

Nazwa: Kroko-loko Wiek: 6+
Autor: Roberto Fraga
Producent: Rebel
Kod paskowy: 3760052142451
Języki: polski
Format: 09.5x09.5cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.175 kg


Recenzje: Kroko-loko - Roberto Fraga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Kiedy przypomnę sobie szkolne czasy zawsze mam przed oczami wzajemne wskazywanie palcami winnego... Nauczycielka przychodziła do klasy, widziała coś zniszczonego, a zawsze pytała ze złością i czujnym spojrzeniem: Kto to zrobił?! Wszyscy z minami niewiniątek wskazywali na kogoś innego i za nic nie można było dojść z tym do ładu. Podobną sytuację mamy w grze Kroko-loko, gdyż zadaniem graczy jest znalezienie winnego dzięki uzyskanym z komputera informacjom o przestępcy. Rozkładamy karty tak, że tworzą kwadrat (6x6), następnie jedna z osób (lub każdy po kolei, to zależy od ilości graczy) ustala, kogo będziemy szukać. Robi to za pomocą specjalnych kart z informacjami o poszukiwanym. Sprawdzamy, czy będziemy szukać krokodyla czy Pani Krokodyl, grubego, czy chudego, niebieskiego czy zielonego, w okularach czy bez itp. Zadaniem graczy jest jednak nie tylko znalezienie zwierzęcia o wylosowanych kryteriach, ale również ustalenie, kto jest winny... Wszystko zależy od tego, kto na kogo wskazuje. Trzeba zatem być spostrzegawczym i uważnym oraz zapamiętać reguły gry (pozwalające ustalić, kto zawinił). Wszyscy grają równocześnie i wygrywa ten, który jako pierwszy zbierze trzech przestępców.Wydawnictwo Rebel znów postarało się o solidne, wytrzymałe i estetyczne opakowanie z metalu. Gra jest niewielka, więc można ją bez problemu zabrać ze sobą w podróż. Świetnie sprawdzi się również na imprezach. Sama grałam w nią z moimi dorosłymi znajomymi i bawiliśmy się naprawdę świetnie. Gra ćwiczy dziecięcą spostrzegawczość, szybkość myślenia, pamięć, wyobraźnię i koordynację słuchowo - wzrokową, ale przede wszystkim gwarantuje wspaniałą, rodzinną zabawę! Gra jest zatem świetnym prezentem gwiazdkowym dla dzieci od 5 roku życia. 2016-12-11 16:25:14

Kroko-loko
Wiek: 6+

  • Producent: Rebel
  • Oprawa: Pudełko kartonowe

Doszło do włamania. Trzydzieści dwa krokodyle znalazły się na liście podejrzanych. Przy pomocy wskazówek dawanych przez centralny komputer policyjny odkryj, kto dopuścił się przestępstwa! Karty hipopotamów i krokodyli zostają rozłożone w kwadracie 6x6, a każdy krokodyl (lub pani krokodylowa) i hipopotam wskazuje któregoś ze swoich sąsiadów. Gracze otrzymują pary kart determinujące jedną cechę sprawcy włamania: płeć, kolor, rozmiar itp. Na dany sygnał wszyscy gracze odkrywają jedną ze swoich wylosowanych kart. Należy jak najszybciej sprawdzić, jak wygląda zdefiniowany w ten sposób krokodyl (np. jest gruby, niebieski, ma okulary i jest płci żeńskiej) i znaleźć go wśród wszystkich kart. Następnie trzeba prześledzić na rozłożonych kartach kogo wskazują kolejne krokodyle i hipopotamy aż znajdziemy: takiego, który wskazuje poza planszę; pokazującego na tego, kto wskazywał jego lub tego, który został wskazany ponownie (pętla); pierwotnego podejrzanego (gdy zostaje wskazany hipopotam lub karta, która już wypadła z gry). Gracz, który jako pierwszy zdobędzie 3 karty, wygrywa!
UWAGA! Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu! ;)
Zawartość pudełka:
- 32 karty krokodyli (16 panów i 16 pań),
- 4 karty hipopotamów,
- 10 kart kryteriów,
- instrukcja.
Liczba graczy: 2 - 5
Wiek: 6+
Czas gry: około 15 minut

Cena 44,94 PLN
Nasza cena 38,06 PLN
Oszczędzasz 15%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Kroko-loko - Roberto Fraga

Nazwa: Kroko-loko Wiek: 6+
Autor: Roberto Fraga
Producent: Rebel
Kod paskowy: 3760052142451
Języki: polski
Format: 09.5x09.5cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.175 kg


Recenzje: Kroko-loko - Roberto Fraga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Kiedy przypomnę sobie szkolne czasy zawsze mam przed oczami wzajemne wskazywanie palcami winnego... Nauczycielka przychodziła do klasy, widziała coś zniszczonego, a zawsze pytała ze złością i czujnym spojrzeniem: Kto to zrobił?! Wszyscy z minami niewiniątek wskazywali na kogoś innego i za nic nie można było dojść z tym do ładu. Podobną sytuację mamy w grze Kroko-loko, gdyż zadaniem graczy jest znalezienie winnego dzięki uzyskanym z komputera informacjom o przestępcy. Rozkładamy karty tak, że tworzą kwadrat (6x6), następnie jedna z osób (lub każdy po kolei, to zależy od ilości graczy) ustala, kogo będziemy szukać. Robi to za pomocą specjalnych kart z informacjami o poszukiwanym. Sprawdzamy, czy będziemy szukać krokodyla czy Pani Krokodyl, grubego, czy chudego, niebieskiego czy zielonego, w okularach czy bez itp. Zadaniem graczy jest jednak nie tylko znalezienie zwierzęcia o wylosowanych kryteriach, ale również ustalenie, kto jest winny... Wszystko zależy od tego, kto na kogo wskazuje. Trzeba zatem być spostrzegawczym i uważnym oraz zapamiętać reguły gry (pozwalające ustalić, kto zawinił). Wszyscy grają równocześnie i wygrywa ten, który jako pierwszy zbierze trzech przestępców.Wydawnictwo Rebel znów postarało się o solidne, wytrzymałe i estetyczne opakowanie z metalu. Gra jest niewielka, więc można ją bez problemu zabrać ze sobą w podróż. Świetnie sprawdzi się również na imprezach. Sama grałam w nią z moimi dorosłymi znajomymi i bawiliśmy się naprawdę świetnie. Gra ćwiczy dziecięcą spostrzegawczość, szybkość myślenia, pamięć, wyobraźnię i koordynację słuchowo - wzrokową, ale przede wszystkim gwarantuje wspaniałą, rodzinną zabawę! Gra jest zatem świetnym prezentem gwiazdkowym dla dzieci od 5 roku życia. 2016-12-11 16:25:14



Podobne do: Kroko-loko - Roberto Fraga


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×