Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,90 PLN
Nasza cena: 32,96 PLN
Oszczędzasz 17%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku

Rok 2015 z pewnością zapisze się w historii. Nie tylko bowiem po raz drugi, po dziesięciu latach, Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory parlamentarne i prezydenckie, ale po raz pierwszy po 1989 roku utworzyło samodzielnie rząd, na którego czele stanęła Beata Szydło. Dlaczego jednak obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego niemal nikt nie przewidywał Co takiego stało się, że preferencje polityczne Polaków zmieniły się na przestrzeni około dziesięciu miesięcy na tyle mocno, by dać pełnię władzy ustawodawczej i wykonawczej PiS Jakie argumenty w walce wyborczej zostały użyte i które były skuteczne, a które zakończyły się porażką Jakie narzędzia perswazji okazały się skuteczne Które strategie komunikacyjne odniosły sukces Które problemy warto było podejmować, a od których należało uciekać O czym mówiono, a czego unikano Jakie wartości przyświecały zwycięzcom, a jakie przegranym Kto poprawnie potrafił interpretować zmieniające się nastroje społeczne i wyciągać z tego odpowiednie wnioski
Te i inne pytania warto zadawać, by lepiej zrozumieć procesy polityczne w roku 2015. One także towarzyszyły wszystkim autorom tej książki w ich studiach nad toczonymi w ubiegłym roku kampaniami wyborczymi na urząd Prezydenta RP oraz parlamentarną.
Ze Wstępu

Autorzy wraz z redaktorami dołożyli starań, aby prezentowane teksty zostały oparte na miarodajnych źródłach, obszernej literaturze oraz rzetelnej znajomości problematyki wyborczej. Zawierają interesujący ładunek wiedzy solidnie udokumentowanej i uporządkowanej w tabelach i wykresach skoncentrowanej na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, dlaczego obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego nieomal nikt wcześniej nie przewidywał.
To sprawia, że artykuły zamieszczone w tomie mogą być ciekawą lekturą dla każdego, kto zajmuje się lub w przyszłości zamierza się zająć badaniami związanymi z szeroko rozumianą problematyką legitymizacji transformacji systemu politycznego w Polsce; mogą również stanowić przydatny materiał do wykorzystania w dydaktyce politologicznej.
Z recenzji prof. dr hab. Barbary Krauz-Mozer


Szczegóły: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku

Tytuł: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323341628
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 574
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.88 kg
Redakcja: Kułakowska Małgorzata, Borowiec Piotr, Ścigaj Paweł


Recenzje: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku

Rok 2015 z pewnością zapisze się w historii. Nie tylko bowiem po raz drugi, po dziesięciu latach, Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory parlamentarne i prezydenckie, ale po raz pierwszy po 1989 roku utworzyło samodzielnie rząd, na którego czele stanęła Beata Szydło. Dlaczego jednak obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego niemal nikt nie przewidywał Co takiego stało się, że preferencje polityczne Polaków zmieniły się na przestrzeni około dziesięciu miesięcy na tyle mocno, by dać pełnię władzy ustawodawczej i wykonawczej PiS Jakie argumenty w walce wyborczej zostały użyte i które były skuteczne, a które zakończyły się porażką Jakie narzędzia perswazji okazały się skuteczne Które strategie komunikacyjne odniosły sukces Które problemy warto było podejmować, a od których należało uciekać O czym mówiono, a czego unikano Jakie wartości przyświecały zwycięzcom, a jakie przegranym Kto poprawnie potrafił interpretować zmieniające się nastroje społeczne i wyciągać z tego odpowiednie wnioski Te i inne pytania warto zadawać, by lepiej zrozumieć procesy polityczne w roku 2015. One także towarzyszyły wszystkim autorom tej książki w ich studiach nad toczonymi w ubiegłym roku kampaniami wyborczymi na urząd Prezydenta RP oraz parlamentarną. Ze Wstępu Autorzy wraz z redaktorami dołożyli starań, aby prezentowane teksty zostały oparte na miarodajnych źródłach, obszernej literaturze oraz rzetelnej znajomości problematyki wyborczej. Zawierają interesujący ładunek wiedzy solidnie udokumentowanej i uporządkowanej w tabelach i wykresach skoncentrowanej na poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, dlaczego obie kampanie wyborcze potoczyły się w sposób, którego nieomal nikt wcześniej nie przewidywał. To sprawia, że artykuły zamieszczone w tomie mogą być ciekawą lekturą dla każdego, kto zajmuje się lub w przyszłości zamierza się zająć badaniami związanymi z szeroko rozumianą problematyką legitymizacji transformacji systemu politycznego w Polsce; mogą również stanowić przydatny materiał do wykorzystania w dydaktyce politologicznej. Z recenzji prof. dr hab. Barbary Krauz-Mozer

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 32,96 PLN
Oszczędzasz 17%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku

Tytuł: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323341628
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 574
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.88 kg
Redakcja: Kułakowska Małgorzata, Borowiec Piotr, Ścigaj Paweł


Recenzje: Oblicza kampanii wyborczych 2015 roku

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×