Kicz w języku i komunikacji
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 44,90 PLN
Nasza cena: 37,72 PLN
Oszczędzasz 15%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Kicz w języku i komunikacji

Prezentowany tom dotyczy trudnego do zdefiniowania, a zarazem coraz bardziej wszechobecnego zjawiska kiczu. Jeszcze w XIX wieku pojęcie to dotyczyło malarstwa, obecnie zostało rozszerzone na wszelkie sfery życia, stało się też zjawiskiem ponadstylowym, a nawet - jednym z kanałów komunikowania, który ukierunkowuje indywidualne i zbiorowe aksjologie, emocje, postawy i zachowania. Autorzy reprezentujący różne dziedziny naukowe, omawiając zagadnienie kiczu w języku, literaturze, sztuce i mediach, zadają pytanie, co jest dzisiaj jego istotą. Kicz w tych refleksjach to nie tylko ?piękny efekt", przesada, tandeta, ?proste przeżycia duchowe", to nie tylko popkultura, stereotypowość, szablonowość, seryjność, sentymentalizm itp., lecz także ?terapia kompleksów? - indywidualnych i zbiorowych, niekiedy wręcz konieczna dla emocjonalnego zdrowia, samopoczucia i znalezienia równowagi w rozrelatywizowanej rzeczywistości. Kicz to realizacja tęsknoty za rzeczywistością taką, jaką chcielibyśmy, by była.


Szczegóły: Kicz w języku i komunikacji

Tytuł: Kicz w języku i komunikacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788380880320
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 418
Format: 16.9x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.69 kg
Redakcja: Kudra Barbara, Szkudlarek-Śmiechowicz Ewa


Recenzje: Kicz w języku i komunikacji
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Kicz w języku i komunikacji

Prezentowany tom dotyczy trudnego do zdefiniowania, a zarazem coraz bardziej wszechobecnego zjawiska kiczu. Jeszcze w XIX wieku pojęcie to dotyczyło malarstwa, obecnie zostało rozszerzone na wszelkie sfery życia, stało się też zjawiskiem ponadstylowym, a nawet - jednym z kanałów komunikowania, który ukierunkowuje indywidualne i zbiorowe aksjologie, emocje, postawy i zachowania. Autorzy reprezentujący różne dziedziny naukowe, omawiając zagadnienie kiczu w języku, literaturze, sztuce i mediach, zadają pytanie, co jest dzisiaj jego istotą. Kicz w tych refleksjach to nie tylko ?piękny efekt", przesada, tandeta, ?proste przeżycia duchowe", to nie tylko popkultura, stereotypowość, szablonowość, seryjność, sentymentalizm itp., lecz także ?terapia kompleksów? - indywidualnych i zbiorowych, niekiedy wręcz konieczna dla emocjonalnego zdrowia, samopoczucia i znalezienia równowagi w rozrelatywizowanej rzeczywistości. Kicz to realizacja tęsknoty za rzeczywistością taką, jaką chcielibyśmy, by była.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 44,90 PLN
Nasza cena 37,72 PLN
Oszczędzasz 15%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Kicz w języku i komunikacji

Tytuł: Kicz w języku i komunikacji
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Kod paskowy: 9788380880320
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 418
Format: 16.9x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.69 kg
Redakcja: Kudra Barbara, Szkudlarek-Śmiechowicz Ewa


Recenzje: Kicz w języku i komunikacji

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×