Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Książka

Zasady Sandlera
49 ponadczasowych zasad sprzedaży

  • Wydawnictwo: Gab
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788363391164
  • Ilość stron: 212
  • Format: 17.2x24.6
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 69,00 PLN
Nasza cena 61,06 PLN
Oszczędzasz 11%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×
Cena 69,00 PLN
Nasza cena 61,06 PLN
Oszczędzasz 11%
Dodaj do Schowka

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów. Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy. Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi: jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży, jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta), dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć, kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi, dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem. David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. - międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy. Jak sam twierdzi: ""Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany".

Szczegóły

Tytuł: Zasady Sandlera

Podtytuł: 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Autor: Mattson David

Wydawnictwo: Gab

ISBN: 9788363391164

Tytuł oryginału: The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them

Język oryginału: angielski

Tłumacz: Wasilewska Joanna

Języki: polski

Rok wydania: 2016

Ilość stron: 212

Format: 17.2x24.6

Oprawa: Twarda

Waga: 0.485 kg

Recenzje

Zaloguj się

Przypomnij hasło

×
×

Inne pozycje tego autora: Mattson David (1)

Regulamin recenzji

Serwis czytam.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość dodania własnej opinii/recenzji o produktach znajdujących się na stronie czytam.pl. Publikacja recenzji następuje po weryfikacji jej zgodności z niniejszym regulaminem.

  1. Użytkownik dodaje recenzję wybranego przez siebie produktu na własną odpowiedzialność. Administratorzy serwisu czytam.pl nie ponoszą odpowiedzialności za treści zamieszczane w opinii.
  2. Celem recenzji ma być wyrażenie własnej opinii o produkcie, nie zaś reklamowanie innych serwisów, recenzje zawierające linki do innych stron nie będą zatwierdzane.
  3. Niedopuszczalne jest używanie wulgaryzmów, treści obraźliwych bądź naruszających uczucia religijne, kulturowe bądź narodowościowe.
  4. Dodawana recenzja powinna być wynikiem własnych przemyśleń autora i nie naruszać praw autorskich osób trzecich.
  5. Administratorem danych osobowych jest Wojciech Sterna ”TAMI” Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe z siedzibą przy ul. Piotrowskiej 12,61-353 Poznań, Polska. Szanując prawo użytkowników do prywatności Administrator stosuje odpowiednie rozwiązania uregulowane w polityce prywatności
  6. Autor recenzji wyraża zgodę na wykorzystywanie utworu w dowolnych częściach, w celu promocji i reklamy sklepu czytam.pl.

Twoja recenzja zostanie opublikowana po weryfikacji przez Czytam.pl

×
1 miejsce w kategorii Książki Edukacja Czytam.pl -  Ranking Zaufanych Opinii 2015 - Ceneo.pl