Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia

Książka
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 69,00 PLN
Nasza cena: 62,96 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.


Szczegóły: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Tytuł: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Podtytuł: Ocena i kierunki doskonalenia
Autor: Bera Agnieszka
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788394587505
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Ocena i kierunki doskonalenia

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Cena 69,00 PLN
Nasza cena 62,96 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: 2 - 3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Tytuł: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Podtytuł: Ocena i kierunki doskonalenia
Autor: Bera Agnieszka
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788394587505
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Bera Agnieszka

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×