Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

, , , ,

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 49,00 PLN
Nasza cena: 40,30 PLN
Oszczędzasz 17%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Relacje między producentami a detalistami - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.


Szczegóły: Relacje między producentami a detalistami - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz

Tytuł: Relacje między producentami a detalistami
Podtytuł: Kontekst modeli biznesu
Autor: Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190514
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Relacje między producentami a detalistami - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu

, , , ,

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 49,00 PLN
Nasza cena 40,30 PLN
Oszczędzasz 17%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Relacje między producentami a detalistami - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz

Tytuł: Relacje między producentami a detalistami
Podtytuł: Kontekst modeli biznesu
Autor: Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190514
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Relacje między producentami a detalistami - Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joanna, Sznajder Andrzej, Napiórkowska Anna, Napiórkowski Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×