60.74
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
-5%
Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
60,74 zł
Cena regularna: 64,00 zł
(-5%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,40 zł
(+18%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Szczegóły
Tytuł
Relacje między producentami a detalistami
Podtytuł
Kontekst modeli biznesu
Autor
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
, Cygler Joanna
,
Sznajder Andrzej
, Napiórkowska Anna
, Napiórkowski Tomasz
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301190514
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301190514
Dodałeś produkt do koszyka
Relacje między producentami a detalistami
60,74 zł
Recenzje