Myślenie krytyczne jako cel kształcenia Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 35,00 PLN
Nasza cena: 27,72 PLN
Oszczędzasz 20%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia - Wasilewska-Kamińska Ewa

Autorka przedstawia amerykańskie i kanadyjskie dokonania w dziedzinie kształcenia umiejętności myślenia krytycznego, wypracowania jego definicji oraz tworzenia odpowiednich programów i metod nauczania. W Polsce myślenie krytyczne jest utożsamiane z niektórymi kompetencjami logicznymi lub kulturą logiczną, ale bez wyraźnej konceptualizacji i bezpośredniego odniesienia do dydaktyki, szczególnie na niższych szczeblach kształcenia. Pojawia się więc luka w systemie pojęciowym oraz w wiedzy dydaktycznej. Książka Ewy Wasilewskiej-Kamińskiej doskonale ten brak uzupełnia. Autorka stara się odpowiedzieć na pytania: Czym jest myślenie krytyczne Jaki to rodzaj wiedzy, kompetencji lub procesów poznawczych W jaki sposób (jeśli w ogóle) można go nauczać dając czytelnikom (pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom) możliwość zapoznania się z dotychczasowymi osiągnięciami w tym zakresie, opisanymi w obszernej literaturze anglojęzycznej, w nikłym stopniu zaś znanymi w naszym kraju.


Szczegóły: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia - Wasilewska-Kamińska Ewa

Tytuł: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia
Podtytuł: Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady
Autor: Wasilewska-Kamińska Ewa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525554
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 23.5x16.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.382 kg


Recenzje: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia - Wasilewska-Kamińska Ewa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Myślenie krytyczne jako cel kształcenia
Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady

Autorka przedstawia amerykańskie i kanadyjskie dokonania w dziedzinie kształcenia umiejętności myślenia krytycznego, wypracowania jego definicji oraz tworzenia odpowiednich programów i metod nauczania. W Polsce myślenie krytyczne jest utożsamiane z niektórymi kompetencjami logicznymi lub kulturą logiczną, ale bez wyraźnej konceptualizacji i bezpośredniego odniesienia do dydaktyki, szczególnie na niższych szczeblach kształcenia. Pojawia się więc luka w systemie pojęciowym oraz w wiedzy dydaktycznej. Książka Ewy Wasilewskiej-Kamińskiej doskonale ten brak uzupełnia. Autorka stara się odpowiedzieć na pytania: Czym jest myślenie krytyczne Jaki to rodzaj wiedzy, kompetencji lub procesów poznawczych W jaki sposób (jeśli w ogóle) można go nauczać dając czytelnikom (pedagogom, nauczycielom, wychowawcom i rodzicom) możliwość zapoznania się z dotychczasowymi osiągnięciami w tym zakresie, opisanymi w obszernej literaturze anglojęzycznej, w nikłym stopniu zaś znanymi w naszym kraju.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 35,00 PLN
Nasza cena 27,72 PLN
Oszczędzasz 20%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia - Wasilewska-Kamińska Ewa

Tytuł: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia
Podtytuł: Na przykładzie systemów edukacyjnych USA i Kanady
Autor: Wasilewska-Kamińska Ewa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525554
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 23.5x16.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.382 kg


Recenzje: Myślenie krytyczne jako cel kształcenia - Wasilewska-Kamińska Ewa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×