Ty w social mediach Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,90 PLN
Nasza cena: 27,34 PLN
Oszczędzasz 31%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Ty w social mediach - Żukowski Marcin

Ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka Pewnie niedużą...

Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet Od której dostał link do ciekawego posta na blogu Dlaczego stojąc przed wyborem no-man lub osobowość, ekspert po prostu marka, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach.
Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.


Szczegóły: Ty w social mediach - Żukowski Marcin

Tytuł: Ty w social mediach
Podtytuł: Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Autor: Żukowski Marcin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328328617
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 264
Format: 13.9x20.7
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Ty w social mediach - Żukowski Marcin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Ty w social mediach
Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Ta książka jest właśnie dla Ciebie! Dla Ciebie, dla Ciebie i dla Ciebie. Ponieważ każdy z nas jest marką. Marką, czyli wyobrażeniem, jakie na nasz temat mają ludzie. Mama i tata to marki opiekuńcze, solidne marki-opoki. Rzemieślnik jest marką, definiowaną przez jakość przedmiotów, jakie wytwarza. Księgowy jest marką, która potrafi liczyć i zna się na prawie podatkowym. KAŻDY JEST MARKĄ. Sekret tkwi w tym, by nauczyć się swoją marką skutecznie zarządzać. Zanim się obruszysz, odpowiedz sobie uczciwie na pytanie, jak wiele masz wolnego czasu. Niezbyt wiele, prawda A jak dużą część tego cennego zasobu gotów jesteś poświęcić na dogłębne poznanie każdego spotkanego człowieka Pewnie niedużą... Twój przyszły pracodawca, klient albo zleceniodawca jest takim samym człowiekiem jak Ty. Ma niewiele czasu, za to wielu aplikujących na oferowane stanowisko i spory rynek podwykonawców do wyboru. Musi decydować szybko, niemal bez zastanowienia. Jak myślisz, kogo wybierze Pana albo panią, których atutem jest jedynie niezbyt jasno napisane CV, czy człowieka, z którym gdzieś kiedyś chociaż raz się zetknął Osobę, która zamieściła na Facebooku mądry, rzeczowy komentarz albo trafny tweet Od której dostał link do ciekawego posta na blogu Dlaczego stojąc przed wyborem no-man lub osobowość, ekspert po prostu marka, pracodawca albo zleceniodawca miałby wybrać tego pierwszego No właśnie... Właśnie z tego powodu to właśnie Ty. I Ty. I jeszcze: Ty musisz już dziś nauczyć się, jak być sobą i jak na tym zarabiać. Zacznij od budowy swojej marki osobistej. Skup się na social mediach. Z tą książką zrobisz to profesjonalnie.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2017-01-31

Cena 39,90 PLN
Nasza cena 27,34 PLN
Oszczędzasz 31%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Ty w social mediach - Żukowski Marcin

Tytuł: Ty w social mediach
Podtytuł: Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego
Autor: Żukowski Marcin
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328328617
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 264
Format: 13.9x20.7
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Ty w social mediach - Żukowski Marcin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×