loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
44.99 Książki Bookplan.pl
-25%

Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit

Wydawnictwo: Bookplan.pl
Oprawa: Miękka
44,99 zł
59,99 zł
Cena regularna: 59,99 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,67 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Tomasz Trzciński – z wykształcenia psycholog, pracuje w sektorze non-profit i zajmuje się edukacją na temat problemu głodu w krajach Trzeciego Świata. Promuje w Polsce ideę filantropii. Prowadzi szkolenia i sesje coachingowe dla instytucji NGO.Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit to obszerny poradnik przeznaczony dla polskich instytucji NGO. Czytelnik znajdzie tutaj mnóstwo informacji o planowaniu i zarządzaniu strategicznym, tworzeniu misji i wizji organizacji oraz skutecznym przywództwie. Dowie się, jak budować sprawne zarządy w instytucjach NGO i dbać o dobrą komunikację wewnętrzną.Książka oparta jest na wiarygodnych badaniach i wieloletnich doświadczeniach ekspertów pracujących w organizacjach typu non-profit. Może stanowić znaczące wsparcie dla członków zarządów, dyrektorów i specjalistów pracujących w polskich instytucjach NGO.Wstęp1 Miejsce sektora non-profit we współczesnej ekonomii.2 Sektor non-profit – trochę teorii.2.1 Sektor non-profit, a sektor for-profit – podstawowe różnice.2.2 Badania nad zarządzaniem organizacjami typu non-profit, jako nowe pole badań naukowych.2.3 Teorie na temat roli sektora non-profit.2.4. Zarządzanie instytucjami typu non-profit.2.5. Kultura organizacyjna w instytucjach non-profit.3 Rola misji, wizji i wartości w organizacjach non-profit.3.1 Misja.3.2 Misja, a strategia. Psychologiczna i ekonomiczna wartość misji.3.3 Tworzenie misji organizacji non-profit.3.4 Misja jako inspiracja i technika motywacyjna.3.5 Zarządzanie oparte na misji.3.6 Znaczenie misji w procesie rekrutacji.3.7. Wizja.3.8 Jak napisać wizję organizacji non-profit?4 Znaczenie wartości w organizacjach typu non-profit.4.1 Czym są wartości w organizacjach typu non-profit?4.2 Etyka i transparentność w działaniu organizacji non-profit.5 Tworzenie skutecznych zarządów w organizacjach non-profit i ich rola.5.1 Typy zarządów w organizacjach typu non-profit.5.2 Zakres obowiązków zarządu w organizacji typu non-profit.5.3 Cechy skutecznych zarządów w organizacjach typu non-profit.5.4 Efektywne posiedzenia zarządu organizacji non-profit.5.5 Relacja pomiędzy zarządem, a dyrektorem wykonawczym.5.6 Ewaluacja zarządu.5.7 Rola zarządu organizacji non-profit w tworzeniu misji.5.8 Zakres odpowiedzialności pracowników wobec zarządu.5.9 Rekrutacja członków zarządu.6 Dyrektor wykonawczy w organizacji non-profit.6.1 Zakres obowiązków dyrektora wykonawczego.6.2 Kompetencje przywódcze dyrektorów w organizacjach typu non-profit.6.3 Badania nad efektywnością dyrektorów wykonawczych.6.4 Zmiana dyrektora zarządzającego w organizacji non-profit.7 Strategiczne zarządzanie w organizacjach typu non-profit.7.1 Rola strategicznego zarządzania w organizacjach typu non-profit.7.2 Natura planowania strategicznego.7.3 Metody zarządzania i planowania strategicznego w organizacjach typu non-profit.Propozycja 1 ( Kay Sprinkel Grace, Amy McClellan i John A. Yankey)Propozycja 2 ( Lynne T. Dean i Linda Lysakowski)Propozycja 3 (John M. Bryson)7.4 Ocena efektywności organizacji non-profit. Wykorzystanie analizy SWOT.8 Efektywne przywództwo w organizacjach typu non-profit.8.1 Znaczenie efektywnego przywództwa w organizacji non-profit.8.2 Dwa rodzaje przywództwa w organizacjach non-profit.8.3 Cechy efektywnych przywódców w organizacjach typu non-profit.8.4 Lider jako: wizjoner, strateg, agent zmiany, coach, polityk i koordynator kampanii fundrisingowych – koncepcja Burta Nanusa i Stephena M. Dobbsa.9 Efektywna komunikacja w organizacji typu non-profit.9.1 Znaczenie komunikacji w organizacjach.9.2 Efektywna komunikacja w zespołach (zarządach, zespołach operacyjnych).9.3 Komunikacja strategiczna – komunikacja z otoczeniem organizacji non-profit.10 Alternatywne metody zarządzania organizacją typu non-profit.10.1 Podejście sytuacyjne i podejście funkcjonalne.10.2 Zespoły twórczego kształtowania jakości.

Szczegóły

Tytuł
Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
352
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788394686703
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788394686703
Data premiery
2017-01-28

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
44,99 zł
59,99 zł
Cena regularna: 59,99 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,67 zł (+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit - Trzciński Tomasz
Nowoczesne metody zarządzania i przywództwa w organizacjach typu non-profit
Trzciński Tomasz
44,99 zł
59,99 zł
Przejdź do koszyka
44,99 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO