Biblia copywritingu

Książka

Biblia copywritingu

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788328327009
  • Ilość stron: 192
  • Format: 14.0x20.6
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 26,02 PLN
Oszczędzasz 34%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 26,02 PLN
Oszczędzasz 34%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biblia copywritingu - Puzyrkiewicz Dariusz

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!
Jak myślisz, kiedy powstała reklama Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.

Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.
Pisz i bogać się!


Szczegóły: Biblia copywritingu - Puzyrkiewicz Dariusz

Tytuł: Biblia copywritingu
Autor: Puzyrkiewicz Dariusz
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328327009
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 192
Format: 14.0x20.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.236 kg


Recenzje: Biblia copywritingu - Puzyrkiewicz Dariusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Puzyrkiewicz Dariusz (1)