loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
37.63 Psychologia Impuls
-25%

Współczesna psychologia mediów
Nowe problemy i perspektywy badawcze

Wydawnictwo: Impuls
Oprawa: Miękka
37,63 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,63 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [?]Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.fragment Wstępu Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

Szczegóły

Tytuł
Współczesna psychologia mediów
Podtytuł
Nowe problemy i perspektywy badawcze
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
252
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380952102
Redakcja
Ogonowska Agnieszka
Redakcja
Ptaszek Grzegorz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380952102

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
37,63 zł
50,00 zł
Cena regularna: 50,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,63 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Współczesna psychologia mediów
Współczesna psychologia mediów
37,63 zł
50,00 zł
Przejdź do koszyka
37,63 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO