Moje przygody z marketingiem

Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: 1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 44,90 PLN
Nasza cena: 28,85 PLN
Oszczędzasz 35%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler


Szczegóły: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip

Tytuł: Moje przygody z marketingiem
Autor: Kotler Philip
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870642
Tytuł oryginału: My Adventures in Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 295
Format: 15.8x23.3
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Moje przygody z marketingiem

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler

Cena 44,90 PLN
Nasza cena 28,85 PLN
Oszczędzasz 35%
Wysyłka: 1-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip

Tytuł: Moje przygody z marketingiem
Autor: Kotler Philip
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870642
Tytuł oryginału: My Adventures in Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 295
Format: 15.8x23.3
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.47 kg


Recenzje: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×



Podobne do: Moje przygody z marketingiem - Kotler Philip


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×