loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
13.02 Książki Esteri
-32%

Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

Wydawnictwo: Esteri
Oprawa: Miękka
13,02 zł
19,01 zł
Cena regularna: 19,01 zł (-32%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 11,77 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku. dr hab. Witold Kowal, prof. UEDyrektor Instytutu MarketinguUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,- organizacja wydarzeń kulinarnych,- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.

Szczegóły

Tytuł
Marketing smaku
Podtytuł
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
19.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365625601
Język oryginału
włoski
Tłumacze
Niedźwiedź Grzegorz
Tytuł oryginału
Marketing del gusto. Modelli di business
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365625601

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
13,02 zł
19,01 zł
Cena regularna: 19,01 zł (-32%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 11,77 zł (+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing smaku - Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
Marketing smaku
Squadrilli Luciana, Scarso Slawka G.
13,02 zł
19,01 zł
Przejdź do koszyka
13,02 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO