Sensotwórczość 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i organizacji

,

Książka

Sensotwórczość
7 sposobów tworzenia wartości w zespole i organizacji

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788380870994
  • Ilość stron: 290
  • Format: 14.2x21.9
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 15.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 15.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 24,90 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,90 PLN
Nasza cena 24,90 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sensotwórczość - Heidtman Joanna, Piasecki Piotr

Sensotwórczość to książka, która pokazuje, jak doskonalić działanie jednostek, zespołów i organizacji. Pomaga w rozwiązywaniu problemów, z jakimi borykają się liderzy współczesnych firm i członkowie zespołów. Doktorzy biznesu Joanna Heidtman i Piotr Piasecki biorą pod lupę siedem kluczowym obszarów, które we współczesnych organizacjach stanowią fundament sukcesu, ale są też źródłem największych wyzwań. Dokonując wielostronnej analizy i korzystając z własnej wieloletniej praktyki, wskazują na sposoby otwierania nowych możliwości efektywnego działania, pokonywania konkurencji, a nade wszystko autentycznego zaangażowania potencjału pracowników wiedzy. Sensotwórczość to idea nadawania sensu działaniu zarówno jednostkowemu, jak i organizacyjnemu. Współcześni pracownicy wiedzy nie chcą pracować w miejscach z pozoru nowoczesnych, a w rzeczywistości przypominających obozy pracy podporządkowane partykularnym interesom. Dlatego warto przyjrzeć się własnemu działaniu, zespołowi czy całej organizacji pod kątem sensotwórczości tego, czy i jak można zwiększyć spójność działania, komunikacji, celów i rozwoju, by ostatecznie tworzyć autentyczną wartość dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczeństwa. Książka jest tak skonstruowana, aby czytelnik mógł odwoływać się na bieżąco do swojego własnego świata, który tworzy i w którym funkcjonuje zawodowo albo prywatnie (jako jednostka, członek zespołu lub organizacji). Dzięki temu może on sukcesywnie poddawać refleksji wszelkie własne i cudze działania. W każdym rozdziale można znaleźć problemy do rozważenia, wskazówki oraz elementy praktyczne do zastosowania. *** Joanna Heidtman - psycholog i socjolog, trener biznesu, doradca, coach, wykładowca akademicki. Wiedzę i doświadczenie zdobywała m.in. w University of South Carolina i Cornell University w USA. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors) i współzałożycielem Fundacji na rzecz Kapitału Intelektualnego, wykładowcą SWPS i Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera. Od wielu lat realizuje projekty głębokiej diagnozy kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz umiejętności i kompetencji menedżerskich. Jako coach pracuje indywidualnie z menedżerami wyższego szczebla, specjalistami i szefami zespołów projektowych. Jej publikacje pojawiały się w magazynach: Harvard Business Review Polska, Marketing & More, Think Tank, Sens, Charaktery, Coaching i Leaders Magazine. Współpracuje jako ekspert z telewizją TVN, TVN24 oraz TVN 24 BiŚ. Jej pasje to podróże po Azji, przyglądanie się ludziom różnych kultur i fotografia socjologiczna. Piotr Piasecki - doświadczony menedżer, konsultant, trener i coach. Jest współzarządzającym w firmie Heidtman & Piasecki (Businessdoctors). Specjalizuje się w zmianach organizacyjnych i planowaniu strategii. Jako konsultant i coach wspomaga menedżerów w osiąganiu celów i rozwoju przywództwa. Jest propagatorem idei Lifelong Learning i Kapitału Intelektualnego, co zaowocowało wieloma projektami badawczymi i publikacjami, m.in. dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jako ekspert na co dzień współpracuje z wieloma instytucjami otoczenia biznesu i administracją. Pasjonuje się przyrodą, życiem rodzinnym i fotografią podróżniczą.


Szczegóły: Sensotwórczość - Heidtman Joanna, Piasecki Piotr

Tytuł: Sensotwórczość
Podtytuł: 7 sposobów tworzenia wartości w zespole i organizacji
Autor: Heidtman Joanna, Piasecki Piotr
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870994
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 290
Format: 14.2x21.9
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.465 kg


Recenzje: Sensotwórczość - Heidtman Joanna, Piasecki Piotr

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Heidtman Joanna, Piasecki Piotr (1)