Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 39,20 PLN
Nasza cena: 32,93 PLN
Oszczędzasz 15%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010 - Kokowicz Dorota

Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki kształtowany był przez ?Daily Telegraph? w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta jedna z najbardziej wpływowych brytyjskich gazet ukazywała [?] fragment rzeczywistości dotyczącej Polski i tym samym , które elementy były najczęściej przez gazetę eksponowane i w jaki sposób ukazywane czytelniom. Motywem podjęcia tematu była chęć ukazania, w jaki sposób opiniotwórczy brytyjski dziennik kształtował wyobrażenie o kraju najliczniejszej grupy europejskich imigrantów, jaka napłynęła do Wielkiej Brytanii po 2004 r. Jednym z głównych celów polityki zagranicznej, także polskiej, jest bowiem dbanie o pozytywny wizerunek kraju poza granicami, a zadanie to wydawało się szczególnie ważne w państwie, w którym pod koniec 2007 r. (czyli roku podjęcia przez autorkę badań wizerunkowych), według danych oficjalnych, przebywało około 690 tys. Polaków.

Ze Wstępu


Szczegóły: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010 - Kokowicz Dorota

Tytuł: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010
Autor: Kokowicz Dorota
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380197282
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 347
Format: 15.9x22.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg


Recenzje: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010 - Kokowicz Dorota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010

Celem badań przeprowadzonych przez autorkę było zbadanie wizerunku Polski, jaki kształtowany był przez ?Daily Telegraph? w okresie 2007-2010. Podjęty w tym celu monitoring mediów stanowił więc próbę odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób ta jedna z najbardziej wpływowych brytyjskich gazet ukazywała [?] fragment rzeczywistości dotyczącej Polski i tym samym , które elementy były najczęściej przez gazetę eksponowane i w jaki sposób ukazywane czytelniom. Motywem podjęcia tematu była chęć ukazania, w jaki sposób opiniotwórczy brytyjski dziennik kształtował wyobrażenie o kraju najliczniejszej grupy europejskich imigrantów, jaka napłynęła do Wielkiej Brytanii po 2004 r. Jednym z głównych celów polityki zagranicznej, także polskiej, jest bowiem dbanie o pozytywny wizerunek kraju poza granicami, a zadanie to wydawało się szczególnie ważne w państwie, w którym pod koniec 2007 r. (czyli roku podjęcia przez autorkę badań wizerunkowych), według danych oficjalnych, przebywało około 690 tys. Polaków. Ze Wstępu

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2017-07-04

Cena 39,20 PLN
Nasza cena 32,93 PLN
Oszczędzasz 15%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010 - Kokowicz Dorota

Tytuł: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010
Autor: Kokowicz Dorota
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380197282
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 347
Format: 15.9x22.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg


Recenzje: Wizerunek Polski w Daily Telegraph w latach 2007-2010 - Kokowicz Dorota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×