Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej

Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 72,00 PLN
Nasza cena: 26,67 PLN
Oszczędzasz 62%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji - Idczak Marta

Czego dowiesz się z książki:

W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny?
Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece?
Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy?
Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją?
Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom?
Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe?
Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele?
Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje?
Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek?
Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać?
Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą.
Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym?

Dla kogo jest ta książka:

Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych
Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych
Pracowników hurtowni farmaceutycznych
Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą
Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek.
Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości.
Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość.
Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.


Szczegóły: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji - Idczak Marta

Tytuł: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Podtytuł: Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej
Autor: Idczak Marta
Wydawnictwo: Business Pharm
ISBN: 9788394568207
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 204
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.275 kg


Recenzje: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji - Idczak Marta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej

Czego dowiesz się z książki: W jaki sposób prowadzić swój biznes, aby stał się bardziej rentowny? Jakie kompetencje powinien posiadać menadżer, aby stał się dźwignią sukcesu w aptece? Jak komunikować się z pracownikami, aby zmotywować ich do pracy? Jak zbudować z nich zespół, który będzie dla siebie inspiracją? Jak skutecznie wyznaczać odpowiedzialności pracownikom? Jak może wyglądać przyszłość Twojej apteki w oparciu o nowe rozwiązania systemowe? Jak organizować czas w aptece, delegować zadania, wyznaczać odpowiedzialności i cele? Jak skutecznie zorganizować w aptece promocje? Jak organizować marketing stacjonarny i internetowy w dobie Ustawy o zakazie reklamy aptek? Jak korzystać z kategoryzacji leków i polityki liderów, aby usprawnić swoje zakupy? Jak budować relacje z pacjentem, by więcej sprzedawać? Jak korzystać z mediów społecznościowych i wpływać na markę w zgodzie z Ustawą. Jak ( dzięki rozwiązaniom online) stać się apteką o charakterze globalnym? Dla kogo jest ta książka: Dla farmaceutów pracujących w aptekach tradycyjnych i sieciowych Reprezentantów handlowych, kierowników, dyrektorów operacyjnych firm farmaceutycznych Pracowników hurtowni farmaceutycznych Agencji reklamowych chcących budować marketing apteczny w zgodzie z Ustawą Trenerów szkoleniowych, dla których poznanie funkcjnowania tego biznesu może stać się przyczynkiem do urozmaicenia swojej oferty szkoleniowej dla aptek. Specjalistów IT, którym dedykowana jest przede wszystkim ostatnia część książki, w której informuje o rozwiązaniach systemowych dla aptek w przyszłości. Wszystkich ludzi biznesu , którzy chcą zapoznać się z rynkiem aptecznym, by poszerzyć swoją wiedzę i świadomość. Tych, którzy podobnie jak ja spełniają swoje marzenie o rzeczach, które od dawna układają się w głowie i przychodzi ten jeden jedyny moment, kiedy przelewamy to na papier i zaczynamy realizować.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 72,00 PLN
Nasza cena 26,67 PLN
Oszczędzasz 62%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji - Idczak Marta

Tytuł: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji
Podtytuł: Skuteczne strategie budowania przewagi konkurencyjnej
Autor: Idczak Marta
Wydawnictwo: Business Pharm
ISBN: 9788394568207
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 204
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.275 kg


Recenzje: Biznes Apteka Jak nie dać się wyprzedzić konkurencji - Idczak Marta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×