Content marketing i social media Jak przyciągnąć klientów

Książka
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 59,00 PLN
Nasza cena: 52,97 PLN
Oszczędzasz 10%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Content marketing i social media - Stawarz-García Barbara

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.


Szczegóły: Content marketing i social media - Stawarz-García Barbara

Tytuł: Content marketing i social media
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Stawarz-García Barbara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196691
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 178
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Content marketing i social media - Stawarz-García Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stawarz-García Barbara (1)

Książka

Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów

Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia krok po kroku jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.

Cena 59,00 PLN
Nasza cena 52,97 PLN
Oszczędzasz 10%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Content marketing i social media - Stawarz-García Barbara

Tytuł: Content marketing i social media
Podtytuł: Jak przyciągnąć klientów
Autor: Stawarz-García Barbara
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301196691
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 178
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Content marketing i social media - Stawarz-García Barbara

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Stawarz-García Barbara (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×