Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting

Książka
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: do 3 dni roboczych + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 34,90 PLN
Nasza cena: 23,02 PLN
Oszczędzasz 34%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.



Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.



Dowiesz się z niej:

- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie

- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)

- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy

- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.


Szczegóły: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur

Tytuł: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Podtytuł: Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328324619
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 168
Format: 14.0x20.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Ta książka jest niesamowita. Pierwszy raz przeczytałam ją ukradkiem w pracy :) Potem przeczytałam jeszcze raz - na spokojnie. A potem usiadłam i... napisałam kilka pierwszych tekstów reklamowych swojej firmy. Zdecydowanie odbiegają one od tych, które pisałam wcześniej. Zastosowałam cenne wskazówki zawarte w książce. Pozostaje szlifowanie umiejętności. Ale książkę polecam wszystkim! Naprawdę warto! 2018-11-28 16:30:51

Książka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Copywriting & Webwriting

  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: Miękka

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.

Cena 34,90 PLN
Nasza cena 23,02 PLN
Oszczędzasz 34%
Wysyłka: do 3 dni roboczych + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur

Tytuł: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Podtytuł: Copywriting & Webwriting
Autor: Jabłoński Artur
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328324619
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 168
Format: 14.0x20.8 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Ta książka jest niesamowita. Pierwszy raz przeczytałam ją ukradkiem w pracy :) Potem przeczytałam jeszcze raz - na spokojnie. A potem usiadłam i... napisałam kilka pierwszych tekstów reklamowych swojej firmy. Zdecydowanie odbiegają one od tych, które pisałam wcześniej. Zastosowałam cenne wskazówki zawarte w książce. Pozostaje szlifowanie umiejętności. Ale książkę polecam wszystkim! Naprawdę warto! 2018-11-28 16:30:51



Podobne do: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Jabłoński Artur


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×