24.37
Książki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
-19%
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Wydawnictwo:
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Oprawa: Miękka
24,37 zł
Cena regularna: 30,00 zł
(-19%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,03 zł
(+11%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Szczegóły
Tytuł
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
198
Format
12.0x19.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365155702
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365155702
Dodałeś produkt do koszyka
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
24,37 zł
Recenzje