Strategia błękitnego oceanu Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

,

Książka
  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: Jutro (poniedziałek 2020-04-06)
Sugerowana cena detaliczna 54,90 PLN
Nasza cena: 34,17 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.


Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu
Podtytuł: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: Kim W. Chan, Mauborgne Renée
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380874008
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 352
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Cena 54,90 PLN
Nasza cena 34,17 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Jutro (poniedziałek 2020-04-06)
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Tytuł: Strategia błękitnego oceanu
Podtytuł: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
Autor: Kim W. Chan, Mauborgne Renée
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380874008
Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
Tłumacz: Doroba Anita
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 352
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Strategia błękitnego oceanu - Kim W. Chan, Mauborgne Renée

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×