Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Książka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 38,00 PLN
Nasza cena: 37,39 PLN
Oszczędzasz 1%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Jeziński Marek

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.


Szczegóły: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Jeziński Marek

Tytuł: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor: Jeziński Marek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323139560
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu - Jeziński Marek
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Jeziński Marek (1)

Książka

Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×

Zapowiedź 2018-02-09

Cena 38,00 PLN
Nasza cena 37,39 PLN
Oszczędzasz 1%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×