loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51.75 Książki Nieoczywiste
-25%

Komunikacja marketingowa
Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
51,75 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 47,20 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.Szczegółowo przedstawia m.in.:? istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,? zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,? specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,? uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,? czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,? modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,? rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.?Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem?.Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegóły

Tytuł
Komunikacja marketingowa
Podtytuł
Istota, uwarunkowania, efekty
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363391508
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391508

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,75 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-25%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 47,20 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Komunikacja marketingowa - Taranko Teresa
Komunikacja marketingowa
Taranko Teresa
51,75 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
51,75 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO