loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.18 Książki CeDeWu

Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
Ujęcie holistyczne

Goranczewski Bolesław

,

Szeliga-Kowalczyk Anna

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
60,18 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 54,40 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania.Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).?...Na rynku księgarskim nie było dotychczas pozycji, która odnosiłaby się do jakości zarówno usług turystycznych, jak i rekreacyjnych. Autorzy podjęli skuteczną próbę przełożenia uniwersalnych wymagań norm międzynarodowych na realia branżowe, które zawierają szeroką gamę usług, np. hotelarskich, transportowych, rekreacyjnych, gastronomicznych, obsługi ruchu turystycznego i wiele innych. Istotnym walorem publikacji jest niewątpliwie fakt, że opisy metod, narzędzi czy wreszcie standardów zarządzania wzbogacone zostały przykładami praktycznymi."Prof. nadzw. dr hab. Piotr JedynakDyrektor Instytutu Ekonomii, Finansów i ZarządzaniaUniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie?...Autorzy zawarli w publikacji: specyfikację i aktualizację norm branżowych; uwzględnienie rekreacji, która dotychczas w zakresie jakości nie była opisywana, a także uzupełnili dotychczas stosowane metody pomiaru i sterowania jakością w usługach turystycznych i rekreacyjnych o narzędzia współcześnie wykorzystywane... Książka ma duże walory użyteczne i poznawcze. Dotyka trudnej tematyki przedstawionej przystępnym językiem w interesujący sposób..."Prof. nadzw. dr hab. Wiesław DrobekKierownik Katedry Geografii i Ekonomiki TurystykiInstytut Turystyki i Rekreacji, Politechnika Opolska

Szczegóły

Tytuł
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
Podtytuł
Ujęcie holistyczne
Autor
Goranczewski Bolesław , Szeliga-Kowalczyk Anna
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
238
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788381020787
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381020787

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,18 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 54,40 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych - Goranczewski Bolesław, Szeliga-Kowalczyk Anna
Jakość usług turystycznych i rekreacyjnych
Goranczewski Bolesław, Szeliga-Kowalczyk Anna
60,18 zł
Przejdź do koszyka
60,18 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO