25.2
Informatyka
Helion
25,20 zł
Cena regularna: 37,00 zł
(-32%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 25,20 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Odkryj rzeczywistość wirtualną na urządzeniach mobilnych. Rzeczywistość wirtualna (VR) to koncepcja znana już od co najmniej kilkudziesięciu lat. Jednak dopiero postęp w miniaturyzacji układów cyfrowych, lawinowy wzrost ich wydajności, obniżenie kosztów wytwarzania i masowa dostępność urządzeń mobilnych oraz zapewniane przez nie możliwości interakcji sprawiły, że wraz z rzeczywistością rozszerzoną ta technologia trafiła do szerokiego grona odbiorców i znalazła praktyczne zastosowanie w setkach popularnych aplikacji wykorzystywanych przez użytkowników na całym świecie. Rzeczywistość wirtualna sprawdza się doskonale między innymi w medycynie, nauce, przemyśle, edukacji, rozrywce i marketingu, a oferowane przez nią możliwości są doceniane w coraz to nowych dziedzinach życia.
Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.
Dzięki tej publikacji poznasz:
-historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej,
-metody wizualizacji 3D w systemach VR,
-środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR,
-urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem,
-biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR,
-koncepcję serwera aktywności kinetycznej.
Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!
Wszyscy zainteresowani poznaniem technologii informatycznych wykorzystywanych w systemach rzeczywistości wirtualnej znajdą w tej książce szereg informacji na temat możliwości praktycznego zastosowania VR w nowoczesnych aplikacjach działających na różnego rodzaju urządzeniach. Monografia opisuje wybrane aspekty architektury, projektowania i implementacji tego rodzaju systemów z uwzględnieniem popularnych rozwiązań inżynierii programowania komputerowych systemów rozproszonych, gier komputerowych i wizualizacji 3D oraz aplikacji mobilnych. To kompendium wiedzy, które docenią zarówno osoby rozpoczynające swoją przygodę z wirtualną rzeczywistością, jak i profesjonalni programiści chcący się zapoznać z tematem lub uporządkować posiadaną wiedzę.
Dzięki tej publikacji poznasz:
-historię i rozwój systemów rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej,
-metody wizualizacji 3D w systemach VR,
-środowiska wykorzystywane w rozwiązaniach VR i AR,
-urządzenia i technologie zapewniające komunikację z systemem,
-biblioteki i narzędzia stosowane w systemach VR i AR,
-koncepcję serwera aktywności kinetycznej.
Dowiedz się, jak implementować VR i AR na smartfonach!
Szczegóły
Tytuł
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
miękka
Ilość stron
96
Format
160 x 235 mm
ISBN
978-83-283-4408-2
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328344082
Dodałeś produkt do koszyka
Urządzenia mobilne w systemach rzeczywistości wirtualnej
25,20 zł
Recenzje