28.93
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-17%
Reklama
Krótkie Wprowadzenie 15
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
28,93 zł
Cena regularna: 34,90 zł
(-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,38 zł
(+10%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
> KRÓTKIE WPROWADZENIE- książki, które zmieniają sposób myślenia!Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?*Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. - od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Szczegóły
Tytuł
Reklama
Podtytuł
Krótkie Wprowadzenie 15
Autor
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
172
Format
21.0x13.0
Języki
polski
ISBN
9788380887565
Tłumacze
Domański Tomasz
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380887565
Dodałeś produkt do koszyka
Reklama
28,93 zł
Recenzje