Książka
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 34,99 PLN
Nasza cena: 21,38 PLN
Oszczędzasz 38%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Superkoderki - Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma

Najlepsza książka 2017 roku według Nowojorskiej Biblioteki Publicznej.

"Superkoderki" to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie.

Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami.

Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania.

Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii.

O autorkach

Andrea Andy Gonzales jest absolwentką Hunter College High School i obecnie studiuje na stanowym uniwersytecie stanu Karolina Północna w kampusie Chapel Hill, korzystając z prestiżowego programu Robertson Scholar. W wakacje poprzedzające rozpoczęcie nauki w szkole średniej Andy zaczęła uczyć się programowania. Tak rozpoczęła się jej fascynacja informatyką i pozycją kobiet w świecie nauki i nowych technologii. Na kursie programowania Girls Who Code Andy zrozumiała, jaka siła tkwi w pracy zespołowej. Wraz z Sophie Houser wymysliła grę wideo Tampon Run. Jej sukces przerósł wszelkie oczekiwania, a Andy zaczęła swoją przygodę w wielkim świecie. Poza informatyką, Andy uwielbia muzykę, komiksy i gry wideo. Chce aktywnie działać na rzecz kobiet w branży technologii komputerowych.

Sophie Houser jest studentką Uniwersytetu Browna, a programowania nauczyła się na letnim kursie Girls Who Code. Jej projekt końcowy, gra wideo Tampon Run, współtworzony z Andreą Gonzales uderza w tabu związane z menstruacją. Gra rozpowszechniła się w sieci, a autorki nagle znalazły się w centrum zainteresowania prasy, opinii publicznej i świata technologii. Oprócz programowania, Sophie uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi, nosić skarpetki w dziwaczne wzory i tworzyć śmieszne obrazki w Photoshopie. Oprócz tego ma jeszcze wiele innych pasji związanych ze studiami i nie tylko.


Szczegóły: Superkoderki - Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma

Tytuł: Superkoderki
Autor: Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma
Wydawnictwo: Czarna Owca
ISBN: 9788380157866
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 304


Recenzje: Superkoderki - Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Zastanawiałam się, co mnie skłoniło nie do sięgnięcia po taką książkę, powiem Wam, że ciekawość i podziw dla autorek, które są jednocześnie bohaterkami tej książki. Tak, moi drodzy historia, którą po części Wam tutaj przedstawię wydarzyła się naprawdę i jest dowodem na to, że marzenia się spełniają, nie ma rzeczy niemożliwych. Płeć nie ma tutaj znaczenia, jeśli czuje się zamiłowanie do danej dziedziny, jest się chłonnym wiedzy, chce się coś zrobić i ma odwagę, aby wykonać pierwszy ruch, wszechświat będzie nam sprzyjał. Spotkamy na swojej drodze ludzi, którzy nie tylko nas z motywują, ale także sprawią, że złapiemy bakcyla jeszcze mocniej.
Dziewczyny dokonały czegoś niesamowitego, dały się porwać, czemuś istotnemu, a mianowicie swojej pasji, którą było programowanie. Mało popularne hobby dla dziewcząt, przypisywane nerdom, czy osobom na kierunkach , a tutaj taka niespodzianka. Andrea Gonzales i Sophie Houser są osobami, które nie wyróżniają się z tłumu, są skromne, miłe, takie jak wiele z Was. Mają takie same obawy, lęki, a mimo wszystko popłynęły z prądem zdobywając interesującą wiedzę. Dziewczyny poznały się na informatycznym kursie Girls Who Code, który miał na celu propagowanie wśród płci pięknej w męskim świecie programistów. Jak się okazało, kobiety także potrafią być w tym dobre! W ramach zaliczenia dziewczyny miały stworzyć program i właśnie wtedy wszystko się zmieniło, a właściwie rozpoczęło. Dzięki temu kursowi dziewczyny rozwinęły swoje umiejętności, zaczęły nabywać zupełnie nowe, chociaż na pewno nie było to proste. W ten sposób powstała gra komputerowa o nazwie Tampon Run, stworzona na zaliczenie i dla rówieśniczek, pokonała tą skalę, dzięki szybkości działania Internetu, które niejednokrotnie okazało się potężnym nośnikiem informacji dostępnych dla każdego. Gra poruszała dość ważny dla nastolatek problem, myślę, że ten kobiecy temat przyczynił się do sukcesu dziewcząt tworząc pewnego rodzaju nieplanowaną kampanię społeczną. Tampon Run poruszyła temat traktowania cyklu menstruacyjnego, jako tabu, co zostało bardzo szybko podchwycone i komentowane na szerokim spektrum społecznym. Wyobraźnia tych dziewcząt i ich zaangażowanie sprawiły, że odniosły sukces nawet o niego specjalnie nie zabiegając, nie planowały takiego dużego rozgłosu, przypadek chciał, że świat usłyszał o ich ciężkiej pracy i przesłaniu, które stało się dla nich bardzo istotne. Podziwiam bohaterki „Super Koderek”, są dobrym przykładem dla młodzieży, która jest zagubiona dzisiejszymi realiami i wyborem kariery, która ma zapewnić przyszłość. Książkę polecam także ludziom wrażliwym, nieco zagubionym, tym, którzy z informatyką nie mają zbyt wiele wspólnego, a potrzebują poczuć, że marzenia naprawdę mogą się spełnić. Historia Andrei i Sophie pokazuje, że nie wszystko w życiu idzie gładko, musiały dokonać trudnych wyborów, dojrzeć i zmierzyć się z konsekwencjami swoich czynów.Z książki można wiele wynieść, zmienić światopogląd, nawet, jeśli nie jest się zainteresowanym programowaniem. W szkołach zajęcia z kodowania stają się modne, poczytne i cieszą się zainteresowaniem, cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tą książką. „Superkoderki” to wartościowa literatura, która powinna pomóc młodzieży uwierzyć w siebie i swoje możliwości.
2018-10-23 19:58:58

Inne pozycje tego autora: Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma (1)

Książka

Najlepsza książka 2017 roku według Nowojorskiej Biblioteki Publicznej.
"Superkoderki" to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie.
Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami.
Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania.
Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii.
O autorkach
Andrea Andy Gonzales jest absolwentką Hunter College High School i obecnie studiuje na stanowym uniwersytecie stanu Karolina Północna w kampusie Chapel Hill, korzystając z prestiżowego programu Robertson Scholar. W wakacje poprzedzające rozpoczęcie nauki w szkole średniej Andy zaczęła uczyć się programowania. Tak rozpoczęła się jej fascynacja informatyką i pozycją kobiet w świecie nauki i nowych technologii. Na kursie programowania Girls Who Code Andy zrozumiała, jaka siła tkwi w pracy zespołowej. Wraz z Sophie Houser wymysliła grę wideo Tampon Run. Jej sukces przerósł wszelkie oczekiwania, a Andy zaczęła swoją przygodę w wielkim świecie. Poza informatyką, Andy uwielbia muzykę, komiksy i gry wideo. Chce aktywnie działać na rzecz kobiet w branży technologii komputerowych.
Sophie Houser jest studentką Uniwersytetu Browna, a programowania nauczyła się na letnim kursie Girls Who Code. Jej projekt końcowy, gra wideo Tampon Run, współtworzony z Andreą Gonzales uderza w tabu związane z menstruacją. Gra rozpowszechniła się w sieci, a autorki nagle znalazły się w centrum zainteresowania prasy, opinii publicznej i świata technologii. Oprócz programowania, Sophie uwielbia spędzać czas z przyjaciółmi, nosić skarpetki w dziwaczne wzory i tworzyć śmieszne obrazki w Photoshopie. Oprócz tego ma jeszcze wiele innych pasji związanych ze studiami i nie tylko.

Cena 34,99 PLN
Nasza cena 21,38 PLN
Oszczędzasz 38%
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Superkoderki - Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma

Tytuł: Superkoderki
Autor: Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma
Wydawnictwo: Czarna Owca
ISBN: 9788380157866
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 304


Recenzje: Superkoderki - Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Zastanawiałam się, co mnie skłoniło nie do sięgnięcia po taką książkę, powiem Wam, że ciekawość i podziw dla autorek, które są jednocześnie bohaterkami tej książki. Tak, moi drodzy historia, którą po części Wam tutaj przedstawię wydarzyła się naprawdę i jest dowodem na to, że marzenia się spełniają, nie ma rzeczy niemożliwych. Płeć nie ma tutaj znaczenia, jeśli czuje się zamiłowanie do danej dziedziny, jest się chłonnym wiedzy, chce się coś zrobić i ma odwagę, aby wykonać pierwszy ruch, wszechświat będzie nam sprzyjał. Spotkamy na swojej drodze ludzi, którzy nie tylko nas z motywują, ale także sprawią, że złapiemy bakcyla jeszcze mocniej.
Dziewczyny dokonały czegoś niesamowitego, dały się porwać, czemuś istotnemu, a mianowicie swojej pasji, którą było programowanie. Mało popularne hobby dla dziewcząt, przypisywane nerdom, czy osobom na kierunkach , a tutaj taka niespodzianka. Andrea Gonzales i Sophie Houser są osobami, które nie wyróżniają się z tłumu, są skromne, miłe, takie jak wiele z Was. Mają takie same obawy, lęki, a mimo wszystko popłynęły z prądem zdobywając interesującą wiedzę. Dziewczyny poznały się na informatycznym kursie Girls Who Code, który miał na celu propagowanie wśród płci pięknej w męskim świecie programistów. Jak się okazało, kobiety także potrafią być w tym dobre! W ramach zaliczenia dziewczyny miały stworzyć program i właśnie wtedy wszystko się zmieniło, a właściwie rozpoczęło. Dzięki temu kursowi dziewczyny rozwinęły swoje umiejętności, zaczęły nabywać zupełnie nowe, chociaż na pewno nie było to proste. W ten sposób powstała gra komputerowa o nazwie Tampon Run, stworzona na zaliczenie i dla rówieśniczek, pokonała tą skalę, dzięki szybkości działania Internetu, które niejednokrotnie okazało się potężnym nośnikiem informacji dostępnych dla każdego. Gra poruszała dość ważny dla nastolatek problem, myślę, że ten kobiecy temat przyczynił się do sukcesu dziewcząt tworząc pewnego rodzaju nieplanowaną kampanię społeczną. Tampon Run poruszyła temat traktowania cyklu menstruacyjnego, jako tabu, co zostało bardzo szybko podchwycone i komentowane na szerokim spektrum społecznym. Wyobraźnia tych dziewcząt i ich zaangażowanie sprawiły, że odniosły sukces nawet o niego specjalnie nie zabiegając, nie planowały takiego dużego rozgłosu, przypadek chciał, że świat usłyszał o ich ciężkiej pracy i przesłaniu, które stało się dla nich bardzo istotne. Podziwiam bohaterki „Super Koderek”, są dobrym przykładem dla młodzieży, która jest zagubiona dzisiejszymi realiami i wyborem kariery, która ma zapewnić przyszłość. Książkę polecam także ludziom wrażliwym, nieco zagubionym, tym, którzy z informatyką nie mają zbyt wiele wspólnego, a potrzebują poczuć, że marzenia naprawdę mogą się spełnić. Historia Andrei i Sophie pokazuje, że nie wszystko w życiu idzie gładko, musiały dokonać trudnych wyborów, dojrzeć i zmierzyć się z konsekwencjami swoich czynów.Z książki można wiele wynieść, zmienić światopogląd, nawet, jeśli nie jest się zainteresowanym programowaniem. W szkołach zajęcia z kodowania stają się modne, poczytne i cieszą się zainteresowaniem, cieszę się, że miałam okazję zapoznać się z tą książką. „Superkoderki” to wartościowa literatura, która powinna pomóc młodzieży uwierzyć w siebie i swoje możliwości.
2018-10-23 19:58:58

Inne pozycje tego autora: Andrea Gonzales, Sophie Houser, Paulina Broma (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×