122.93
Książki
Wolters Kluwer
122,93 zł
Cena regularna: 139,00 zł
(-12%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 101,83 zł
(+21%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, - loterie promocyjne i konkursy, - rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, - zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, - najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), - nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, - dokumentowanie wykonania usług marketingowych, - opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, - podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, - transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie ?podatku u źródła?, importu usług w VAT), - najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
Szczegóły
Tytuł
Opodatkowanie akcji marketingowych
Autor
Feldo Katarzyna
, Hornowska Anna
, Majczyna Michał
, Matarewicz Jacek
, Mochol-Gumowska Danuta
, Sklepowi
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
280
Języki
polski
ISBN
9788381248983
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381248983
Dodałeś produkt do koszyka
Opodatkowanie akcji marketingowych
122,93 zł
Recenzje