E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Książka
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka: 2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 59,90 PLN
Nasza cena: 37,28 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: E-marketing - Mazurek Grzegorz

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.


Szczegóły: E-marketing - Mazurek Grzegorz

Tytuł: E-marketing
Podtytuł: Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Mazurek Grzegorz
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619652
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 440
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: E-marketing - Mazurek Grzegorz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

E-marketing
Strategia, planowanie, praktyka

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Marketing Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce. Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu. Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line. Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Cena 59,90 PLN
Nasza cena 37,28 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: 2-4 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: E-marketing - Mazurek Grzegorz

Tytuł: E-marketing
Podtytuł: Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Mazurek Grzegorz
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619652
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 440
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: E-marketing - Mazurek Grzegorz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×