loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
56.06 Książki Onepress
-19%

Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk

Szczepański Jarek

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Miękka
56,06 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-19%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,51 zł (+38%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Teraz marketing jest prosty! Czy można szybko opanować sztukę marketingu, nie tracąc czasu na odkrywanie tego, co wymyślono przed nami? Oczywiście! Wystarczy sięgnąć po tę książkę. Pomoże Ci ona zrozumieć, na czym polega skuteczny brand marketing, czym jest marka i jakie są zależności między nią a rynkiem. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii i portfela. Innymi słowy - dostarczy kompletnej wiedzy, dzięki której zaczniesz działać efektywnie. Książka jest owocem dwudziestu lat praktyki, formalnych studiów, setek przeczytanych książek, dziesiątek sympozjów i bezpośrednich rozmów z wybitnymi specjalistami ds. marketingu. Powstała, bo od lat prosili o nią współpracownicy i klienci autora oraz szkoleniowcy. Nowe wydanie zostało wzbogacone o rozdział o strategiach detalistów i sklepowych markach. O autorze Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia światową wiedzę o strategii i marketingu, nieustannie ją weryfikuje w praktyce rynkowej. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książek: Strategiczny brand marketing (Onepress, 2015, 2018) i Złota Strategia Marki (Onepress, 2018). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.

Szczegóły

Tytuł
Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk
Autor
Szczepański Jarek
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
344
Format
14.8x23.3
Języki
polski
ISBN
9788328342675
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328342675

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
56,06 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-19%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,51 zł (+38%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk - Szczepański Jarek
Strategiczny brand marketing Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylk
Szczepański Jarek
56,06 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
56,06 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO