loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
59.51 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%

Marketing w erze technologii cyfrowych
Nowoczesne koncepcje i wyzwania

Oprawa: Miękka
59,51 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 54,27 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca dorobek naukowy pracowników różnych polskich uczelni oraz przedstawicieli świata biznesu, związanych z omawianymi trendami. Teoretyczne rozważania wzbogacone zostały licznymi przykładami, ilustracjami i opiniami praktyków.Książka może być wykorzystywana przez studentów zarządzania i marketingu z zakresie przedmiotów: nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, nowoczesne koncepcje w marketingu, komunikacja marketingowa, zachowania nabywców, e-marketing.Praca powstała pod kierunkiem prof. Bogdana Gregora, kierownika Katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego oraz dr Dominiki Kaczorowskiej ? Spychalskiej, adiunkta w Katedrze Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego.Zespół autorski tworzą: prof. Jan W. Wiktor, prof. Henryk Mruk, prof. Krystyna Mazurek-Łopacińska,prof. Andrzej Pomykalski, dr hab. prof. nadzw ALK Grzegorz Mazurek, dr hab. prof. nadzw UŁ Robert Kozielski, dr Magdalena Kalińska ? Kula, Artur Maciorowski, Lech. C. Król, Mariusz Ludwiński.

Szczegóły

Tytuł
Marketing w erze technologii cyfrowych
Podtytuł
Nowoczesne koncepcje i wyzwania
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
272
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788301202248
Redakcja
Gregor Bogdan
Redakcja
Kaczorowska-Spychalska Dominika
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301202248
Data premiery
2018-10-31

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
59,51 zł
69,00 zł
Cena regularna: 69,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 54,27 zł (+10%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing w erze technologii cyfrowych
Marketing w erze technologii cyfrowych
59,51 zł
69,00 zł
Przejdź do koszyka
59,51 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO