Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Książka
  • Wydawnictwo: Promise
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 79,80 PLN
Nasza cena: 57,59 PLN
Oszczędzasz 27%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów
Opis: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Edmonds Matt

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4
Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków.
Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne.
W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść.
Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu !
Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+.
Umiejętności, które można zdobyć:

Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk
Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów
Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe
Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania
Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji
Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore
Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++


Szczegóły: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Edmonds Matt

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Autor: Edmonds Matt
Wydawnictwo: Promise
ISBN: 9788375413670
Tytuł oryginału: MASTERING GAME DEVELOPMENT WITH UNREAL ENGINE 4 SECOND EDITION
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Włodarz Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.57 kg


Recenzje: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Edmonds Matt
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4

  • Wydawnictwo: Promise
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana

Budowanie atrakcyjnych gier AAA przy użyciu UE 4 Aby zbudować prostą strzelankę od zera, wystarczy szybko nadpisać istniejące już klasy UE4, po czym dodać i zaim-plementować proste funkcje C++ w trakcie ich konstruowania. Prawdziwa zabawa zaczyna się później. Zbudujemy postać gracza z rozbudowanym sterowaniem, utworzymy logikę tej postaci, zmienianie broni, ataki i ruch, przechodzenie pomiędzy scenami i poziomami, zachowywanie ekwipunku i parametrów i wiele innych. Pokażemy też budowanie wroga kontrolowanego przez sztuczną inteligencję, jak i fizyczną symulację uderzeń pocisków. Czytelnik zapozna się też z zaawansowanymi funkcjami, jak Volumetric Lightmaps realizujące wstępnie obliczone oświetlenie albo Atmospheric i Volumetric Fog, pozwalające tworzyć zaawansowane efeky wizualne. W dalszym ciągu przedstawiane są narzędzia potrzebne do zbudowania filmowych przerywników zapewniających pro-fesjonalne wrażenia w rozgrywce i prowadzące opowieść. Po drodze zostanie zaimplementowany solidny interfejs użytkownika, w tym możliwość zapisu i ładowania stanu gry w dowolnym momencie. Pokazane też zostanie przygotowanie i budowanie wersji VR i AR oraz przeniesienie ich z edyto-ra do rzeczywistego świata, przy czym zbudujemy dwa nowe projekty dla tych całkiem nowych obszarów UE4 i zinte-grujemy z AR klasy z głównego projektu ! Po ukończeniu książki Czytelnik będzie znał wszystkie główne funkcje UE4 i będzie w stanie sprawić, że wymarzona przez niego gra stanie się rzeczywistością dzięki Unreal Engine 4.18+. Umiejętności, które można zdobyć: Podstawy tworzenia gry bitewnej, pozwalające na pracę z innymi systemami krytycznymi dla rozgrywki: sterowanie, obsługa ekwipunku, przeciwnicy sterowani przez AI, interfejs użytkownika oraz dźwięk Korzystanie z narzędzi wydajności i dobieranie efektów stosowanie do możliwości platformy w edytorze materiałów Ulepszanie efektów wizualnych przy użyciu takich systemów UE4, jak Volumetric Lightmaps, Precomputed Lighting lub przerywniki filmowe Poznanie metod przechodzenia pomiędzy scenami lub poziomami u strategie zarządzania Implementacja zgodności czasowej dźwięku i animacji Integracja Augmented Reality z grą przy użyciu nowego narzędzia ARKit i wsparcia dla ARCore Wykonywanie niemal dowolnej logiki gry poprzez skryptowanie blueprintów i rozumienie, kiedy należy ją implemen-tować w C++

Cena 79,80 PLN
Nasza cena 57,59 PLN
Oszczędzasz 27%
Wysyłka: 1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Edmonds Matt

Tytuł: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4
Autor: Edmonds Matt
Wydawnictwo: Promise
ISBN: 9788375413670
Tytuł oryginału: MASTERING GAME DEVELOPMENT WITH UNREAL ENGINE 4 SECOND EDITION
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Włodarz Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 358
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.57 kg


Recenzje: Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 - Edmonds Matt

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×