Marketing Mody Strategia i promocja

Książka
  • Wydawnictwo: Arkady
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: do 3 dni + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 69,00 PLN
Nasza cena: 44,13 PLN
Oszczędzasz 36%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Paypo
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Marketing Mody - Posner Harriet

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.


Szczegóły: Marketing Mody - Posner Harriet

Tytuł: Marketing Mody
Podtytuł: Strategia i promocja
Autor: Posner Harriet
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350646
Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cichowicz Anna
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Format: 19.0x25.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing Mody - Posner Harriet

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Posner Harriet (1)

Książka

Marketing Mody
Strategia i promocja

  • Wydawnictwo: Arkady
  • Oprawa: Miękka

Praktyczny przewodnik po podstawowych zasadach marketingu i brandingu, od tworzenia profilu klienta po budowanie tożsamości marki. Książka wyjaśnia kluczowe koncepcje teoretyczne i pokazuje, w jaki sposób mogą być one wykorzystane w skali globalnej i w handlu detalicznym, od haute couture po produkcję masową. Omawia wszystkie narzędzia dostępne w arsenale nowoczesnego marketera, od udziału w targach mody po marketing wirusowy i strategie internetowe. Marketing i branding odgrywają decydującą rolę w dzisiejszej branży mody, są stymulującymi i fascynującymi dyscyplinami, które wpływają na wiele decyzji strategicznych oraz dotyczących procesu twórczego, podejmowanych w dziedzinie projektowania mody i rozwoju produktu. Marketing stanowi pomost pomiędzy tym, co niematerialne w modzie, a konkretną rzeczywistością biznesu. Może być postrzegany jako całościowy system łączący cele komercyjne i wartości przedsiębiorstwa z osobistymi ideałami, pragnieniami i faktycznymi potrzebami konsumentów.

Cena 69,00 PLN
Nasza cena 44,13 PLN
Oszczędzasz 36%
Wysyłka: do 3 dni + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Paypo

Szczegóły: Marketing Mody - Posner Harriet

Tytuł: Marketing Mody
Podtytuł: Strategia i promocja
Autor: Posner Harriet
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350646
Tytuł oryginału: Marketing Fashion
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Cichowicz Anna
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 240
Format: 19.0x25.5cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing Mody - Posner Harriet

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Posner Harriet (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×