Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj ? sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści

OUTLET
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: Niedostępna
Sugerowana cena detaliczna 34,90 PLN
Nasza cena: 18,06 PLN
Oszczędzasz 48%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Darmowa dostawa
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) - Stopka Tomasz

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść

Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych! W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści. Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt. Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki. *** Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.


Szczegóły: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) - Stopka Tomasz

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj ? sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści
Autor: Stopka Tomasz
Wydawnictwo: Poltext
Seria: Twoja firma widoczna w internecie
ISBN: 9788375616637
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 200
Format: 21.8x14.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.246 kg


Recenzje: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) - Stopka Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

OUTLET

Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka)
Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj ? sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Oprawa: Miękka

Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Działaj z głową, działaj długofalowo, działaj skutecznie! Content Marketing to wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie 9-letniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych, portalu horyzontalnym oraz własnych działań, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. Książka, która odpowie na najbardziej podstawowe pytania i przedstawi ciekawe rozwiązania dla tych nieco bardziej zaawansowanych. Zobacz jak wykonać działania content marketingowe za 100, 1 000, 10 000 i 1 000 000 złotych! W świecie wszechobecnej reklamy, odbiorcy stają się coraz bardziej odporni na tradycyjne metody marketingowe. Ignorują reklamy w czasopismach, pomijają reklamy telewizyjne, szeroki łukiem omijają osoby rozdające ulotki. Tradycyjne formy marketingu stają się więc coraz mniej skuteczne, ponieważ odbiorcy mają dość nachalnych reklam i ciągłego nakłaniania do zakupów. Odpowiedzią jest więc content marketing. To pojęcie istniejące już od dłuższego czasu, ale dopiero od niedawna nabierające ogromnego znaczenia. Ideą marketingu treści jest nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami poprzez publikowanie atrakcyjnych i praktycznych (z ich punktu widzenia) treści. Content marketing jest sztuką komunikowania się z klientami z pominięciem bezpośredniej sprzedaży, opartą na dość prostym założeniu - dostarczasz wartościowe, rzeczowe i atrakcyjne informacje i tym samym zyskujesz zaufanie i lojalność grupy docelowej. Jednocześnie tworzysz wizerunek eksperta w danej dziedzinie i sprawiasz wrażenie rozumienia potrzeb odbiorców, co powoduje, że potencjalni klienci są skłonni skorzystać z usług lub zakupić produkt. Content marketing to przede wszystkim zaangażowanie docelowej grupy odbiorców poprzez podsuwanie pożądanej treści, prowadzenie dialogu, a nawet dostarczanie rozrywki. Budujesz pozytywne relacje, co przekłada się na lojalność odbiorców wobec Twojej marki. *** Tomasz Stopka - z branżą SEO (Search Engine Optimization) związany od 2008 roku. Doświadczenie zdobywał w krakowskich agencjach interaktywnych oraz w największym polskim portalu horyzontalnym Onet.pl. Od 2015 roku prowadzi własną działalność - firmę SEMURAI - związaną z optymalizacją stron internetowych oraz ich promocją. Jest organizatorem cyklicznych spotkań internetowych dla specjalistów SEM (Search Engine Marketing) Hangout on Air. Poza tym był prelegentem na wielu konferencjach, gdzie przedstawiał zagadnienia z dziedziny SEO. Od 2015 roku prowadzi wraz z Whitepress.pl projekt Nowa Koncepcja SEO, który jest unikalnym w branży SEM serwisem omawiającym tematy promocji strony w Internecie za pomocą SEO, PR oraz Content Marketingu.

Powiadom o dostępności
Podaj swój e-mail a zostaniesz poinformowany jak tylko pozycja będzie dostępna.
×
Cena 34,90 PLN
Nasza cena 18,06 PLN
Oszczędzasz 48%
Wysyłka: Niedostępna
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Darmowa dostawa

Szczegóły: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) - Stopka Tomasz

Tytuł: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka)
Podtytuł: Dotrzyj, zainteresuj, zatrzymaj ? sztuka pozyskiwania klientów za pomocą treści
Autor: Stopka Tomasz
Wydawnictwo: Poltext
Seria: Twoja firma widoczna w internecie
ISBN: 9788375616637
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 200
Format: 21.8x14.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.246 kg


Recenzje: Twoja firma widoczna w internecie Content Marketing (Uszkodzona okładka) - Stopka Tomasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×