59.51
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miękka
59,51 zł
Cena regularna: 69,00 zł
(-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 53,80 zł
(+11%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów.Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Szczegóły
Tytuł
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301204563
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301204563
Data premiery
2019-02-08
Dodałeś produkt do koszyka
Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów
59,51 zł
Recenzje