Servant Leadership w praktyce Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki

,

Książka
Zamów teraz a Twoje
zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj!
Sugerowana cena detaliczna 49,90 PLN
Nasza cena: 31,05 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Servant Leadership w praktyce - Blanchard Ken, Broadwell Renee

Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.
W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn ?Fortune? do rankingu ?100 Najlepszych Pracodawców? uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.
Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację ? zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.
Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership ? wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown ? którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.
Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
***
Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership (przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszym miejscu.
John Maxwell
Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami.
Robert E. Kelley


Szczegóły: Servant Leadership w praktyce - Blanchard Ken, Broadwell Renee

Tytuł: Servant Leadership w praktyce
Podtytuł: Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki
Autor: Blanchard Ken, Broadwell Renee
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380875661
Tytuł oryginału: Servant Leadership in Action: How You Can Achieve Great Relationships and Results
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 288
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Servant Leadership w praktyce - Blanchard Ken, Broadwell Renee

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Blanchard Ken, Broadwell Renee (1)

Książka

Servant Leadership w praktyce
Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki

,

Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników. W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn ?Fortune? do rankingu ?100 Najlepszych Pracodawców? uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej. Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację ? zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami. Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership ? wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown ? którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa. Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu. *** Jedyna droga do znakomitych relacji i wyników wiedzie przez servant leadership (przywództwo służebne). Chodzi o to, aby zawsze stawiać innych ludzi na pierwszym miejscu. John Maxwell Najlepsi podwładni wiedzą, jak być swoimi własnymi przywódcami. Robert E. Kelley

Cena 49,90 PLN
Nasza cena 31,05 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Dzisiaj
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Servant Leadership w praktyce - Blanchard Ken, Broadwell Renee

Tytuł: Servant Leadership w praktyce
Podtytuł: Jak budować znakomite relacje i pomagać pracownikom osiągać imponujące wyniki
Autor: Blanchard Ken, Broadwell Renee
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380875661
Tytuł oryginału: Servant Leadership in Action: How You Can Achieve Great Relationships and Results
Tłumacz: Samson-Banasik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 288
Format: 14.0x22.0cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Servant Leadership w praktyce - Blanchard Ken, Broadwell Renee

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Blanchard Ken, Broadwell Renee (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×