loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.58 Marketing i ekonomia MT Biznes
-7%

Kreatywność S.A.
Droga do prawdziwej inspiracji

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: miękka
41,58 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,62 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej kreatywnych firm świata!
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady „zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę – ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, „wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

KULTURA KREATYWNOŚCI
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia „Toy Story”, „Potwory i spółka”, „Gdzie jest Nemo”, „Iniemamocni”, „Odlot” i „WALL-E”, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana – i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
A oto garść porad Eda Catmulla:
  • Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
  • Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.
  • Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.
  • Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.
  • Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.

Uznana jedną z NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK ROKU przez magazyny: The Huffington Post, Financial Times, Success oraz Library Journal.

 
***
  Ed Catmull opracował metody pozwalające usunąć i rozbić przeszkody stojące na drodze do kreatywności, wykorzystać kreatywność w dążeniu do doskonałości, oraz – co robi największe wrażenie – zbudować trwałą kulturę zdyscyplinowanej kreatywności, tak w czasach porażek, jak i sukcesów.
           - Jim Collins, współautor książki Od dobrego do wielkiego oraz Wielcy z wyboru

  Zbyt często staramy się utrzymać w pracy status quo. Ta książka jest o tym, jak je rozbić.
           - Seth Godin, autor światowych bestsellerów z zakresu marketingu

  Kreatywność S.A. może być najważniejszą książką na temat zarządzania w historii.
           - „Fast Company”

  Ta książka to największy prezent, jaki mógł podarować czytelnikom Ed Catmull. To zbiór złotych zasad i idei, których podstawą jest rozwijanie kreatywności. Bez względu na stopień biznesowego zaawansowania jest to także uniwersalny podręcznik nie tylko o zarządzaniu.
           - Piotr Jaworowski, Ars Thanea

Ed Catmull jest współzałożycielem Pixar Animation Studios i prezesem Pixar Animation oraz Disney Animation. Zdobył pięć Nagród Akademii Filmowej, w tym nagrodę imienia Gordona E. Sawyera za wkład w branżę filmową w dziedzinie grafiki komputerowej. Doktorat z zakresu informatyki uzyskał na Uniwersytecie Utah.

Amy Wallace jest dziennikarką, której artykuły publikowane były na łamach „GQ”, „Wired”, „The New Yorker” oraz „The New York Times Magazine”. obecnie zajmuje stanowisko redaktora naczelnego magazynu „Los Angeles”. Wcześniej pracowała w charakterze reportera i redaktora w „Los Angeles Times”, a także prowadziła własną kolumnę w dziale biznesowym niedzielnego wydania „The New York Times”.

Szczegóły

Tytuł
Kreatywność S.A.
Podtytuł
Droga do prawdziwej inspiracji
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
miękka
Ilość stron
388
Format
16.0x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788380876378
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380876378
Data premiery
2019-03-07

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,58 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-7%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 37,62 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy
Kreatywność S.A.
Catmull Ed, Wallace Amy
41,58 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
41,58 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO