Kreatywność S.A. Droga do prawdziwej inspiracji

,

Książka
Zamów teraz a Twoje
zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj!
Sugerowana cena detaliczna 44,90 PLN
Nasza cena: 27,94 PLN
Oszczędzasz 37%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy

Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.

Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo, Iniemamocni, Odlot i WALL-E, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana i zyskowna.

Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.

A oto garść porad Ed Catmulla:

Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.

Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.

Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.

Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.

Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.


Szczegóły: Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy

Tytuł: Kreatywność S.A.
Podtytuł: Droga do prawdziwej inspiracji
Autor: Catmull Ed, Wallace Amy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380876378
Tytuł oryginału: Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 388
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.592 kg


Recenzje: Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Kreatywność S.A.
Droga do prawdziwej inspiracji

,

Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.
Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".
Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc takie filmy, jak trylogia Toy Story, Potwory i spółka, Gdzie jest Nemo, Iniemamocni, Odlot i WALL-E, które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana i zyskowna.
Ta książka zawiera mnóstwo sprawdzonych recept na to, by stale podkręcać kreatywność, nie zabijać jej biurokracją i uważnie przyglądać się wszystkiemu, co może jej zagrozić.
A oto garść porad Ed Catmulla:
Jeśli uda ci się zebrać odpowiedni zespół, także pomysły mogą okazać się właściwe.
Zawsze staraj się zatrudniać ludzi mądrzejszych od siebie.
Jeśli w twojej organizacji są ludzie, którzy nie mają swobody działania, przegrasz.
Nie odrzucaj żadnych pomysłów, nawet jeśli pochodzą z nieoczekiwanych kierunków.
Nie wystarczy być jedynie otwartym na pomysły innych.

Cena 44,90 PLN
Nasza cena 27,94 PLN
Oszczędzasz 37%
Wysyłka: Dzisiaj
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy

Tytuł: Kreatywność S.A.
Podtytuł: Droga do prawdziwej inspiracji
Autor: Catmull Ed, Wallace Amy
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380876378
Tytuł oryginału: Creativity, Inc.: Overcoming the Unseen Forces That Stand in the Way of True Inspiration
Tłumacz: Kowalczyk Marcin
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 388
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: miękka
Waga: 0.592 kg


Recenzje: Kreatywność S.A. - Catmull Ed, Wallace Amy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×