loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
40.61 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-10%

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Gregor Bogdan

,

Kalińska-Kula Magdalena

Oprawa: Miękka
40,61 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-10%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,61 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Monografia dotyczy roli informacji oraz wiedzy rynkowej i marketingowej w zarządzaniu organizacją. Cechą współczesnego otoczenia biznesu jest niepewność i złożoność, a przedsiębiorstwa, chcąc ograniczyć wzrost ryzyka związanego z prowadzeniem działalności gospodarczej, muszą posiadać sprawny system pozyskiwania informacji i przekształcania ich w wiedzę. Funkcję wspierającą procesy zarządcze w organizacji pełni m.in. Market Intelligence - praktyczny program działań, umożliwiający skuteczne pozyskiwanie informacji o rynku i jego uczestnikach. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. Autorzy, opierając się na studiach literaturowych oraz wynikach badań empirycznych przeprowadzonych w przedsiębiorstwach, wyjaśniają istotę i określają rolę Market Intelligence w generowaniu użytecznej wiedzy na potrzeby wsparcia decyzji menedżerskich we współczesnych organizacjach. Książka jest adresowana do pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, a także do przedstawicieli praktyki gospodarczej. Może być również wykorzystywana w dydaktyce, na różnych poziomach studiów, w ramach przybliżania problematyki dotyczącej zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Szczegóły

Tytuł
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Autor
Gregor Bogdan , Kalińska-Kula Magdalena
Wydanie
1
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
152
Format
16,8x24 cm
Języki
polski
ISBN
9788381424653
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381424653

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
40,61 zł
44,90 zł
Cena regularna: 44,90 zł (-10%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,61 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie - Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Gregor Bogdan, Kalińska-Kula Magdalena
40,61 zł
44,90 zł
Przejdź do koszyka
40,61 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO