Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

,

Książka

Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

,

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788375619904
  • Ilość stron: 280
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Dzisiaj*Zamówienie złożone do godz. 15.00 (nie dotyczy przedpłat zaksięgowanych po godz. 15.00). Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 31,71 PLN
Oszczędzasz 36%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 31,71 PLN
Oszczędzasz 36%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1?B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.


Szczegóły: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Tytuł: Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Podtytuł: Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Autor: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619904
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja (1)