Angielski w marketingu, promocji i reklamie Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

,

Książka

Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create

,

  • Wydawnictwo: Poltext
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788375619904
  • Ilość stron: 280
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2019-05-27)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 31,71 PLN
Oszczędzasz 36%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Nasza cena 31,71 PLN
Oszczędzasz 36%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Książka służy doskonaleniu umiejętności posługiwania się językiem angielskim w życiu zawodowym.
Przeznaczona jest zarówno dla osób już aktywnych na ranku pracy w marketingu, promocji i reklamy, jak i dla studentów uczelni biznesowych. Koncentruje się na rozwijaniu umiejętności pisania tekstów i dokumentów branżowych: notatek służbowych, korespondencji, sprawozdań oraz innych umiejętności językowych: rozumienia tekstu czytanego i słuchanego, formułowania wypowiedzi ustnych. Zawiera ćwiczenia gramatyczno-leksykalne z naciskiem na nauczanie terminologii specjalistycznej z dziedziny: marketingu, promocji i reklamy, a w szczególności ćwiczenia doskonalące umiejętności niezbędne do analizy case studies, wprowadzania produktu na rynek, badania rynku, analizy SWOT oraz brainstorming sessions.
Książka jest napisana w American English ze względu na popularność tej odmiany języka angielskiego w marketingu. Załączone do książki gratisowe nagranie mp3 wykonał native speaker z wymową American English. Poziom językowy B1?B2. Autorki uczą Biznes English na Akademii Leona Koźmińskiego.


Szczegóły: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Tytuł: Angielski w marketingu, promocji i reklamie
Podtytuł: Insights into Marketing Vocabulary Learn, Manage, and Create
Autor: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375619904
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 280
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami


Recenzje: Angielski w marketingu, promocji i reklamie - Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Dietrich Malwina, Fandrejewska Alicja (1)