loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
85.4 Książki Wydawnictwo Naukowe PWN
-14%

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

Oprawa: Miękka
85,40 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 75,83 zł (+13%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media marketing, 360 degree marketing, inbound marketing.The author presents a set of tools that are used to measure the effectiveness and efficiency of the use of new media in marketing. She indicates the factors that may determine the actions within marketing communication in foreign markets.The publication also presents the results of quantitative and qualitative research conducted in over 320 enterprises operating not only in Poland but also in foreign markets - divided into B2B and B2C markets. The results of the research identify solutions that are used by enterprises in communication with foreign partners as well as factors which define the nature of the communication.Thanks to the presented case studies, the book is an invaluable source of knowledge for everyone who studies market trends and coordinates marketing activities. It can also be useful for students of management, marketing and new media in the following subject areas: marketing, marketing communication, international marketing, digitalization in marketing.

Szczegóły

Tytuł
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Wydanie
1
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
350
Format
16.5x23.5cm
Języki
angielski
ISBN
9788301206055
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301206055
Data premiery
2019-05-14

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
85,40 zł
99,00 zł
Cena regularna: 99,00 zł (-14%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 75,83 zł (+13%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
New media in the marketing communication of enterprises in the international market - Bartosik-Purgat Małgorzata
New media in the marketing communication of enterprises in the international market
Bartosik-Purgat Małgorzata
85,40 zł
99,00 zł
Przejdź do koszyka
85,40 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań czytam@czytam.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO