Społeczność wokół marki Geneza. Koncepcja. Badania

Książka
  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 49,90 PLN
Nasza cena: 34,70 PLN
Oszczędzasz 30%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Społeczność wokół marki - Skorek Monika

Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.

W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.

Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.


Szczegóły: Społeczność wokół marki - Skorek Monika

Tytuł: Społeczność wokół marki
Podtytuł: Geneza. Koncepcja. Badania
Autor: Skorek Monika
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823462
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Społeczność wokół marki - Skorek Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Społeczność wokół marki
Geneza. Koncepcja. Badania

  • Wydawnictwo: PWE
  • Oprawa: Miękka

Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.

Cena 49,90 PLN
Nasza cena 34,70 PLN
Oszczędzasz 30%
Wysyłka: 2-3 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Społeczność wokół marki - Skorek Monika

Tytuł: Społeczność wokół marki
Podtytuł: Geneza. Koncepcja. Badania
Autor: Skorek Monika
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823462
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Społeczność wokół marki - Skorek Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×