Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 43,00 PLN
Nasza cena: 35,81 PLN
Oszczędzasz 16%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.


Szczegóły: Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Tytuł: Promocja usług
Autor: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022699
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 166
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg


Recenzje: Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Inne pozycje tego autora: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika (1)

Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Oprawa: Miękka

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.

Cena 43,00 PLN
Nasza cena 35,81 PLN
Oszczędzasz 16%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Tytuł: Promocja usług
Autor: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022699
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 166
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg


Recenzje: Promocja usług - Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Marczak Mirosław, Boguszewicz-Kreft Monika (1)


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Dodane do koszyka
×