loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
44.93 Socjologia Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich

Perchla-Włosik Aleksandra

Oprawa: Miękka
44,93 zł
45,00 zł
Cena regularna: 45,00 zł (0%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,93 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Monografia stanowi zwieńczenie długofalowego procesu badawczego, realizowanego przez autorkę, nad modą i jej funkcjonowaniem we współczesnym społeczeństwie polskim. W opracowaniu zaprezentowano i omówiono najważniejsze koncepcje, teorie, definicje związane z modą, pozwalające na prześledzenie zmian związanych z rozszerzeniem definiowania mody poprzez kontekst konsumencki, a nie tylko strukturalny. Wyniki badań świadczą o tym, że moda często stanowi zasadniczy aspekt życia, w wielu przypadkach można nawet mówić o jej dominującej roli i podporządkowywaniu jej różnych sytuacji życia codziennego. Niekiedy podążanie za trendami stanowi ?być albo nie być? w grupie (pełnione funkcje zawodowe, towarzyskie). Moda może być także rozumiana i postrzegana w kategorii komunikatu odnoszącego się do statusu społecznego i materialnego, a także kreowania swojej tożsamości oraz wywierania wrażenia poprzez ubiór na innych.

Szczegóły

Tytuł
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Podtytuł
Społeczne znaczenie mody w kreowaniu tożsamości i zachowań konsumenckich
Autor
Perchla-Włosik Aleksandra
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
192
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788322936504
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788322936504

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
44,93 zł
45,00 zł
Cena regularna: 45,00 zł (0%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 44,93 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne. - Perchla-Włosik Aleksandra
Moda a społeczeństwo konsumpcyjne.
Perchla-Włosik Aleksandra
44,93 zł
45,00 zł
Przejdź do koszyka
44,93 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO