loading
Status zamówienia
61 651 44 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
45.34 Książki CeDeWu
-13%

Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
45,34 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,98 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

?Podjęty problem ma dwojakiego charakteru znaczenie. Z jednej strony stricte indywidualny: kompletne jego skutki ujawniają się wyłącznie w sferze jednostkowej. Z drugiej zaś strony - poprzez ten wątek indywidualny - wpływa na kondycję organizacji, obniżając wartość pozostającego w jego gestii kapitału ludzkiego. Wywołuje to dalsze konsekwencje - w funkcjonowaniu organizacji na rynku, jej konkurencyjnej pozycji, jej wizerunku i empoloyer brandzie. (...)Przedstawiona do recenzji książka ma szereg walorów stanowiących o jej wartości. Z punktu widzenia poznawczego prezentuje rozwijające się zjawisko dyskredytowania pracowników organizacji z wykorzystaniem mediów internetowych. Istniejąca na ten temat literatura, szczególnie wziąwszy pod uwagę perspektywę nauk o zarządzaniu jest zdecydowanie uboga, a wobec skutków jakie tak wyrażana agresja przynosi - nie pozwala na skuteczne jej ograniczenie. Tu Autorzy mają ogromną zasługę w przybliżeniu i wyjaśnieniu omawianego zjawiska. Z punktu widzenia metodologicznego w książce zaprezentowano sposób badania relacji pomiędzy atakami cyberdyskredytacyjnymi a pozycją konkurencyjną organizacji. W warstwie praktycznej - zawarte w książce propozycje pozwalają na wybór instrumentów oddziaływania (zmniejszenie lub eliminowanie) na zakres natężenia agresji, tym samym poprawiając dobrostan organizacji. Atutem pracy jest przystępnie napisana treść: bogactwo zagadnień, próby ich porządkowana, terminologia zupełnie różnych dyscyplin naukowych (psychologia, zarządzanie, socjologia) stanowiły bowiem realne wyzwanie. (...)Bez wątpienia mogę powiedzieć, że monografia stanowi kompendium wiedzy o cyberdyskredytacji pracowników traktowanych jako kapitał współczesnych organizacji. Kompendium o charakterze nowatorskim z zamiarem usatysfakcjonowania czytelnika poszukującego wiedzy i/lub rozwiązań praktycznych w omawianym zakresie".Z recenzji dr hab. Alicji Miś, prof. UEK

Szczegóły

Tytuł
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
Podtytuł
(daw. Cyberdyskredytacja pracowników przez klientów - uwarunkowania, formy, implikacje)
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
182
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788381022842
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381022842

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
45,34 zł
52,00 zł
Cena regularna: 52,00 zł (-13%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 40,98 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji - Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
Lipka Anna, Król Małgorzata, Waszczak Stanisław
45,34 zł
52,00 zł
Przejdź do koszyka
45,34 zł
Darmowa dostawa od 199 zł Darmowa dostawa od 199 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
O firmie
Dane firmowe
Księgarnia czytam.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO