Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Książka
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena detaliczna 33,60 PLN
Nasza cena: 30,74 PLN
Oszczędzasz 8%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Oferujemy szeroki asortyment - ponad 120 tys. produktów
Dysponujemy solidną wiedzą - działamy już 11 lat
Dbamy o wybór najcenniejszych tytułów

Opis: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Zawadka Joanna Elżbieta

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury ? głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej.
Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana ?Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu? stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i ? nade wszystkim ? jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.


Szczegóły: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Zawadka Joanna Elżbieta

Tytuł: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania
Autor: Zawadka Joanna Elżbieta
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
ISBN: 9788380172531
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Oprawa: Miękka


Recenzje: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Zawadka Joanna Elżbieta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Książka

Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania

Badanie nad świadomością grafotaktyczną w Polsce ma ciągle jeszcze charakter pionierski. Dlatego Autorka włożyła wiele pracy, aby polskiemu czytelnikowi przybliżyć stan badań światowych nad tą problematyką. Przedstawiła je na podstawie obszernej literatury ? głównie anglojęzycznej, ale także niemiecko i francuskojęzycznej. Książka ma budowę dwudzielną. Pierwsza część zatytułowana ?Grafotaktyka w świetle literatury przedmiotu? stanowi wprowadzenie teoretyczne do tematyki świadomości grafotaktycznej i sposobów jej badania. Część II, badawcza, stanowi pierwsze w Polsce opracowanie poświęcone świadomości grafotaktycznej uczniów szkoły podstawowej. Analizy ilościowe i jakościowe są rzetelne i starannie zostały w pracy zaprezentowane. Przedstawiają one stan i poziom, a także dynamiczną zmienność świadomości grafotaktycznej dzieci i ? nade wszystkim ? jej wpływ na naukę pisania. Na końcu Autorka przedstawia dyskusję nad otrzymanymi wynikami, prezentuje dalsze pytania badawcze oraz wskazuje możliwe perspektywy i obszary dla kolejnych badań nad świadomością grafotaktyczną.

Cena 33,60 PLN
Nasza cena 30,74 PLN
Oszczędzasz 8%
Wysyłka: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Szczegóły: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Zawadka Joanna Elżbieta

Tytuł: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania
Autor: Zawadka Joanna Elżbieta
Wydawnictwo: Elipsa Dom Wydawniczy
ISBN: 9788380172531
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 204
Oprawa: Miękka


Recenzje: Świadomość grafotaktyczna uczniów szkoły podstawowej w kontekście nauki pisania - Zawadka Joanna Elżbieta

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:


Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×